Gå til innhold

Dere som har vært i mekling..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blir tatt opp??

 

Er det noe spesielt jeg må forbrede meg på?

 

Vi er ganske uenig om delingen osv:( så kommer sikkert ut til å bli krangling, skal på møte på tirsdag... huff som jeg gruer meg....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg og eksen var på mekling da vi flyttet fra hverandre.. Var på mekling på Grønnland i Oslo...

 

Det som ble tatt opp var samvær.. Hun spurte også litt rundt hva som gjorde at det gikk som det gikk.. Litt tanker rundt det hele.. Veldig koselig var hun synes jeg..

 

Ikke noe å grue seg til.. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...