Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hva blir tatt opp?? Er det noe spesielt jeg må forbrede meg på? Vi er ganske uenig om delingen osv:( så kommer sikkert ut til å bli krangling, skal på møte på tirsdag... huff som jeg gruer meg....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, jeg og eksen var på mekling da vi flyttet fra hverandre.. Var på mekling på Grønnland i Oslo... Det som ble tatt opp var samvær.. Hun spurte også litt rundt hva som gjorde at det gikk som det gikk.. Litt tanker rundt det hele.. Veldig koselig var hun synes jeg.. Ikke noe å grue seg til.. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå