Gå til innhold

vognposetips under tusenlappen taes imot


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lillegull har fått bhageplass og plutselig ser jeg at han har vokst ut av posen sin. Han er ett år. Noen som tips på rimelig og gode vinterposer med hull til 5 punktsele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på www.go`ingen.no der har de en kjempefin pose. Har den ikke, men den ser innmari god ut:) Eller har jeg quinny sin vognpose, men den er ikke sånn kjempetykk da, men den er veldig fin å ha som en overgangspose...

Skrevet

takk den så ikke så dum ut! Tenker

Skrevet

brukt voksipose på finn. klipp og sy to ekstra hull!

Skrevet

Posen på going.no til 500,- er ganske god, men synes den er for kald til vinterbruk, så istedet for å kle ungen full av klær så kjøpte jeg en ticket2heaven-pose til 1000,- kr som brukes på vinteren.

Skrevet

Hei

Jeg fant ticket to heaven i butikken her til 1190 og synes den virket veldig tynn. Så hvis going.no sin er tynn....

Andre som erfaring med ticket to heaven sin pose?

Skrevet

Hej!

 

Jag køpte den førra vintern till mina små och den var super varm. Hade ju inte så kall vinter i oslo heller men den var i varmaste laget endel dagar. Mina barn er ganska varma av sig men jag kan absolut rekomendera den! Køpte dom på Fru Lyng till 799 kr st.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Ticket posen i dun. Den er varm og vanntett, tåler 30 kuldegrader, og puster. Kjøpte den i fjor til 999,- og har allerede tatt den frem nå. Den rekker ennå lenge til...!

Skrevet

finn.no, brukt pose.

Har nettopp kjøpt voksipose med både sommer og vinterdyne til 500kr.

Skrevet

i vår voksi pose er det to hull, så vi kjøpte vi en løs vognsele til ca kr 150.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...