nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 lille har vært syk siden tirsdag, nesten ikke sovet hverken dag eller natt... var hos legen i går, hun har ørebetennelse... hun får både paracet og nesedråper, men stakkar, hun har jo vondt og er ikke i form. gråter og sutrer hele tiden, skal kun bæres, ikke sitte på fanget og ikke sitte selv... gruer meg til natten, for hun våkner og gråter, har det vondt. sambo skal jobbe natt hele helgen... skal iallefall legge meg tidlig i dag så jeg har energi til henne to timer i natt...
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Huff da, stakkars liten og stakkars mamma, er slitsomt med syke småbarn. God bedring til snuppa di. Har du forresten bygd opp sengen hennes i hodetenden? Kan hende det hjelper litt. Klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 tusen takk ) hun ligger i vår seng nå som hun er syk, og har egen pute og klatrer opp på min, så hodet ligger høyere enn kroppen.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Uff føler med deg.Har selv en feber syk gutt....ikke noe morro:o( God bedring og lykke til i natt:o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 god bedring til dere begge =) kjipern med syke barn
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 tusen takk, og det samme til deg og dine )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Stakkars dere... Får håpe hun er på bedringens vei snart. Sørg for godt med drikke iallefall. Og hvis du har familie som kan avlaste litt på den ene eller andre måten, så ta imot
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2007 er hun ikke bedre i morgen skal vi starte på penicilin. vi skal være sammen med mine foreldre i morgen og søndag, for sambo jobber fra kl 16 i morgen til 16 på søndag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå