Gå til innhold

Har noen her hørt om teleselskapet NUTEL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilbud igår om et killbill abbonement til mobilen, hvor du betaler 599 i måneden, og ringer og sender så mye sms som du bare vil.. har noen dette abo? er litt skeptisk, siden det er ukjent.. men hørtes jo veldig fantastisk ut =)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes uansett det hørtes dyrt ut.....

Har ikke hørt om de

Skrevet

dyrt nei.. jeg har mob regning på 2-3 tusen hver måned,så dette vil jo spare meg for masse penger =)

Skrevet

Ja da er det jo bra. Jeg bruker ikke mer enn 200,- maks 300 kr pr mnd på mobil. Men har bredbåndtelefon hjemme da, så vi ringer gratis til fasttlf.

Skrevet

Jeg har det og er fornøyd.

Det kan komme over 599 da, kommer av på hvor mye du er på wap og hvor mange sms du sender til 4-sifret nr.

Min høyeste regning har vært på 800.

Skrevet

vi har bare mobiler vi, så det blir litt ringing... frykteli lyst på dette abo,men litt redd det skal være lureri..

Skrevet

ja det er jeg klar over =) Åh, så bra da=) da skal jeg skaffe meg et slikt =)=)=)=)

Skrevet

Typen min har det, men har betalt årsabb på litt over 6000.

Han har ikke fått regning siden han meldte seg inn der i juni.

Han (og jeg) er strålende fornøyde. Før brukte jeg og han MASSE penger på å ringe, nå er det KUN han som ringer og slipper å tenke mer på tlf regning.

Dette forutsetter at man ikke er på wap da.

Syns absolutt dette er det beste abb hvis man bruker mer enn 600 i mnd og det er kun på ringe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...