*Lissi* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Begynner nok prøvingen i februar/mars neste år. Kan noen si noe om når spiren vil sitte? Eventuelt kjønn? Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69 Tusen takk!
nattinatt Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Hallo Ja det var det eg tenkte,du fekk han på glid ja,he he.Kjempeflott vennen.Skal sjå eg.Eg får opp april,el mai eg,at du blir gravid då.Ser ut til å bli ei lita tulle altså på dere.Stor klem
*Lissi* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen takk for at du tok deg tid:-) Ja, fikk han endelig på gli. Hadde igrunn ikke trodd at han kom til å forandre mening. Har også en følelse at jeg får jente neste gang. Skal holde deg oppdatert!!
nattinatt Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Kjempeflott!!Ja du,det er rart,men om me kjenner etter,så veit me ganske godt svara og,eg og er ganske sikker på at om det blir fleire på oss,så blir det ei jente.Om du har lyst, ser du kva me bestemmer oss for til våren?Ein til,eller stopp??? eg er født 04.05.68,og han 13.05.65
*Lissi* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Hei igjen:-) Følte først et sterkt nei på dette med barn.....men deretter et svakt ja. Kan være dere er veldig usikkre nå om dere ønsker flere barn. Men holder en knapp på at dere vil prøve på en til....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå