Gå til innhold

Er jeg urimelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte en veninne som jeg ikke har snakket med på leenge. Hun inviterte oss begge på kake og kaffe i kveld, sammen med noen andre par som jeg kjenner. Mannen min blånekter å være med, for han føler ikke for det... Jeg har ikke lyst til å gå alene (har ikke bil og må gå i mørket), men så har jeg så utrolig lyst til å gå .Etter jeg ble gravid har sosial-livet mitt gått ned på null.

Mannen var borte på guttetur sist helg, ute i går kveld (feiret en fotballkamp) og skal ut i morgen (da blir jeg sittende hjemme med svigermor som kommer i morgen...) Så gidder han ikke å være med meg på denne ENE tingen jeg har fått tilbud om på et halvt år... Jeg blir så utrolig skuffet:-( Er det urimelig at jeg blir sint på han for det?

Ble litt langt dette, men jeg takker for svar! Er så lei meg...(hormoner?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, vet ikke jeg :) men syns egentlig d ikke er noe å bli sur for, han har sikkert lyst å slappe av litt hjemme ikveld. men hvis du har så veldig lyst har du sikkert godt av å dra en tur dit. Du trenger jo ikke bli super lenge. Jeg er også litt anti sosial til tider men drar fordet stort sett og er alltid veldig glad for at jeg dro når jeg kommer hjem igjen. Kanskje du har godt av å dra til venninnen din alene og skrævle litt også :o)

Skrevet

Jeg vet at jeg, i en slik situasjon, ville fått mannen til å kjøre og hente. Har mannen din bil?

(ja, jeg ville vel egentlig kjørt selv, men...)

Du bør få en oppsving på sosiallivet ditt. Alt er så mye lettere da. Forklar situasjonen til mannen, prøv å få ham til å se din side av saken, så håper jeg det ordner seg!

Skrevet

Jeg synes ikke du er urimelig. Men er det ikkeen måte dukan få til å gå alenepå? Kan dui kke få noen av de andre gjestene til å plukke deg opp eller noe ånt? Eventuelt: få mannen din til å kjøre deg. Skjønner godt det med å ønske å komme seg ut litt i svangerskapet - pass på når du føler deg i form til det!

Prøvå finne en løsning- sitt påmed venner,ta en taxi (hvis du bor sånn til at det lar seg gjøre) og få deg en koselig sosial kveld!

Skrevet

Vi eiger ikke bil... og jeg har så lite lyst å være den eneste uten mann. Han er aldri med på noe med mine venner, så hun jeg skal til har truffet han en gang på tre år, det var hjemme hos oss, så han hadde ikke noe valg... Synes det er så dumt at han kan være sosial med sine venner (der er jeg også med) men mine gidder han ikke å bli kjendt med en gang...

Skrevet

Hadde det vært samboeren min som ikke ville blitt med hadde jeg nok blitt litt skuffet og lei meg, jeg synes samboeren din burde ha tenkt litt på deg å blitt med deg, ettersom han var borte forrige helg i går og skal ut igjen i morgen.

Han burde kanskje tenke litt på at du sitter igjen alene ganske mye.

Jeg er tenker litt slik at en må møtes litt på midten, nå kunne han blitt med deg, og siden en gang kunne du blitt med han selv om du egentlig ikke har så lyst, slik har jeg og sambo det. Synes at det fungerer bra.

Hadde jeg vært i samme situasjon som deg ville jeg ha følt det akkurat slik som du.

Skrevet

Synes du skal ta en prat med han og fortelle akkurat hva du føler. Han burde jo bli kjent med dine venner også!

Skrevet

Hmm, ja... får gjøre det en gang. Orker ikke i kveld, blir bare grining av slik når jeg har bebis i magen;-) Får gå alene tenker jeg og heller være litt furten på mannen.

Tusen takk for svar jenter! Utrolig hvor godt det er å lette litt på trykket, ved å snakke litt med dere!!!

Ha en fin fredagskveld!

Klem HI

Skrevet

Ta kontakt med venninnen di kankje hun eller mannen hennes kan hente deg? så kan du sitte på med de andre hjem..

la mannen din være i fred (men fortell han at du er skuffet) og kos deg alene:) lykke til

Skrevet

Det er ikkje urimeleg av deg å bli skuffa over mannen din. Vi har alle behov for å pleie vennskap og hans vennar burde ikkje ha fyrste prioritet kvar gong. Kva er det med dine vennar som gjer at han ikkje vil treffe dei?

Kan forstå at han ville ta det med ro sidan han tydelegvis er mykje på farta, men kvifor skal det måtte gå utover deg? Du også har behov for eit sosialt liv.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde gitt han så øra flagret! ;o)

Jeg tror det er viktig for deg å få være med i denne sosiale sammenhengen, så fortell samboern din dette, eller få han til å følge deg!

Skrevet

enig med deg-jeg hadde også vært skuffet.

er både å gi og ta i alle forhold-han burde vært med.

men selv er det viktig for deg å gå(om det ikke alt har vært) h eh-digg med en skukkelig venne-skravlings 8helst uten gutta9 av og til.

go girl! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...