*Lissi* Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Får det inn i munnen hans (bruker sprøyte) men han klarer å spytte ut mesteparten. Noen som vet om jeg kan blande dette i melk?
*toppris* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 prøvd å legge ham på rygg når du gir medisinen? Med hostesaft (som guttungen hater) legger eg ham på ryggen, har noe han liker på tuppen av sprøyten (yogurt) og stikker den inn i munnen og spruter, da sklir det ned...
minst Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Vi legger gutten på rygg og tar sprøyten litt lenger inn i munnen enn bare tuppen...
*Lissi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Ok, da prøver jeg det neste gang. Legger han bakover, men virker so han stenger med tunga. Dette fører til at han spytter ut mesteparten når jeg har fått alt inn i munnen hans.
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Penicillin skal ikke tas sammen med melk eller andre kalkholdige produkter. Mener det står i pakningsvedlegget også.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hold for nesa til han svelger.
*Lissi* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, prøvde det, men han fikk helt panikk stakkars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå