Gå til innhold

Jippi! Endelig er jeg inne på denne siden:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo ville i utgangspunktet ikke ha flere barn, men jammen har han ikke forandret mening:-) Er så glad nå. Sa at han ville vente litt da. Ville gjerne ha baby på 40 års dagen sin....og det vil si at vi må prøve april/mai neste år. Siden det kan ta en stund før spiren sitter, så skal jeg prøve å få han med på prøving fra februar:-) Og det er jo ikke så lenge til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koslig da!! Hvor mange har dere fra før og hvor gamle er de??

Vi planlegger nr.3. Har tenkt å starte prøving i april, håper på januarbaby i 2009. Har to gutter fra før på 4 og 5,5år.

Skrevet

Vi håper også på januarbaby:-) Jeg har to jenter på 10 og 8 år fra før. og en gutt på snart 20 mnd. med sambo.

Skrevet

Da får jeg henge meg på her!! Har to gutter fra før, og satser på vår-baby 2009:) Så da blir vi vel prøvere fra mai 2008... Weeeeee! Gleder meg!!

Skrevet

jeg har også veldig lyst til å være med i denne "klubben", men vi har ikke halt bestemt oss enda. Har veeeldig lyst på en liten en til nå om dagen...

Luremus, ken jeg spørre hvor gammel du er? Ser at dere har barn på omtrent samme alder som våre. Våre er akkurat 2, 7 og 10. Synes liksom jeg begynner å bli litt "gammel"...

Skrevet

Heisan! Jeg er 30 i år:-) Føler meg ikke så gammel enda, men vil ikke at aldersforskjellen skal bli for stor mellom barna.

Skal prate med sambo om når vi skal begynne prøvingen i kveld. Blir spennende!

Skrevet

Egentlig helt enig ang det med aldersforskjell. For vår del blir jammen meg minsten ganske stor uansett hva vi bestemmer oss for! Tida går fort! Hvordan gikk det med dere, er prøvetidspunkt avklart med mannen?

Er du i jobb forresten? Tenker litt på det og jeg da, "redd" for reaksjonene hvis vi setter i gang med nr 4.. Litt rar...

Skrevet

Er i jobb ja. Har 6 mnd. prøvetid, og den er over i februar. Har lyst til å begynne prøvingen i begynnelsen av februar. Er ikke helt bestemt enda. Sambo vil vente helt til mars.......helst april. (men det er jo SÅ lenge til!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...