Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 og d gikk heldigvis fint:) .jeg var drittnervøs,tenkte legen kom til å le av meg,men d gjorde han heldigvis ikke! Tok d seriøst! Skulle henvise meg,jeg tror d var voksenpsykiatrien..husker ikke,men d var vel d! Tok en stund før jeg fikk time,sa han.Lang kø..Typisk..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror jeg kan ha Adhd eller Add,mest sansynlig Add.Les innlegget mitt på Adhd-forum!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 ille at det er så lang ventetid da! Lykke til!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Har Du det.? Du sa jo at det var sønnen din på 10-11 år som hadde det.. Har jeg misforstått..?
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Hun har mistanke til at begge har det ;o) Jeg tror jeg har add ogsaa.Men aldri vaert hos lege for det. Det er noksaa vanlig at man ikke vet man har det,og har strevet med det hele livet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 SÅ BRA!! en besjent av meg fikk stilt diagnosen ADHD som voksen. nå sitter hun på skolebenken og får seg en utdannelse. hun sier at livet hennes har blitt SÅ mye bedre etter hun har fått vite hvorfor hun er sånn. å fått riktige medisiner. syns det er tøft av deg og gå til legen med dette! du er sterk :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk mortilgunnar! Jeg elsker å høre litt skryt! sambo skjønner meg ikke! ikke trøster han meg..ikke sa han noen oppmuntrende ord når jeg skulle til legen heller...ikke at han er stolt av meg...Han har vært plaget med angst,ble frisk av d i juli,men har fått d tilbake igjen nå.D kan kansje være d som er grunnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå