2exu-guttjanuar2010 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 hvordan gikk dere frem?begynte dere å ta tempraturen hver dag?og fylle ut skjema?tar dere el-tester? eller bare sluttet dere med prevangsjon og tenker skjer det så skjer det. tenkte kansje jeg skulle begynne på tempmåling fra og med neste mens.hvis det ikke klaffer på 1-pp,noe det helt sikkert ikke gjør.
Babyluren Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Vel... Jeg sluttet med prevensjon og sa til mannen at jeg har brukt p-piller så lenge at det nok ville ta i alle fall ett halvt år før noe skjedde... Tok ikke temp. Merket ikke noe eggløsning. Tenkte ikke på dette i det hele tatt. Fikk en tr og så var jeg jammen smelt på tjukken, gitt. Var overhodet ikke forberedt på at det kunne gå så fort. Har vært på første kontroll, legen spurte om det var planlagt. "Ja!" sa mannen, "nei!" sa jeg. Litt flaut. : ) Lykke til!
Stich Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg slutta på p ring i slutten av august. har hatt en tr etter det. venter neste nå på mandag. har ikke brukt el tester bare regna meg fram til når el er, så får vi se om det har skjedd noe! lykke til!!!
Babyluren Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hei Stich. Tror det var derfor det gikk så fort for meg og. Gikk over til p-ring for vel ett år siden, og den har jo som kjent mye lavere hormoninnhold enn p-piller. Håper det går superraskt for dere begge!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 det siste.. jeg tenker jo på når jeg har el, men ingen testinger eller målinger.. vi bare har det i bakhodet liksom vi får se om det funker da.. finner jeg ut neste uke.hvis ikke blir det 2. pp.. så vil jeg vurdere el tester etter et halvt år kansje..
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 hehe trodde det bare var til å slutte på p-piller jeg,og prøve..og før eller siden blir man gravid..men etter å vært her en stund så har jeg liksom blitt så usikker på alt..det så mye ting jeg aldri har tenkt på en gang,så temping,og el-tester osv..hva gjordet de i gamle dager når de ikke hadde tilgang på dette?...men ikke misforstå meg,det er jo kjempe flott at dette fins
Piamin Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg tenker bare at vi ikke kan forvente å få det til i 1.pp og dersom vi begynner å stresse med temp og el-tester kommer vi til å bli dritslitne alt for tidlig! Hvis det ikke har skjedd noe om noen pp'er kan vi vurdere det. Men nå lar vi naturen gå sin gang. Håper på det beste og slapper av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå