Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bor i statene ikke sant? vet du om noen amerikanske nettsider hvor man kan bestille bøker? har så lyst å bestille barneboka "The little soul and the sun" av neale donald walsch, hadde den selv men forsvant i et flyttelass=( tror ikke den finnes på norsk så da får vi ta engelsk, så får jeg heller oversette den for Anniken=)

hvis du vet noen sider og kunne tipset meg ville jeg vært evig takknemlig=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amazon.com?

Prøv der =o)

Skrevet

Det er en stor overdrivelse ;o)

Skrevet

De har boken på amazon.co.uk også, i tror det er raskere og lettere og få den derfra siden det er i England :o)

Skrevet

Kan forøvrig opplyse om at de har den i oversatt utgave på bokkilden.no, det er gjerne enda enklere? :o)

Skrevet

og på haugenbok.no

Skrevet

hæ? finnes den virkelig på norsk? det er jo helt fantastisk! må anbefale denne boka til alle som har barn altså. forklarer på en fin måte hvorfor det finnes vonde ting i verden.

Skrevet

fra haugenbok.no:

Fortellingen i denne boka skal gi barn en ny forståelse av hvorfor det av og til skjer triste og negative ting, og en ny måte å takle slike ting på når de dukker opp i livet vårt. Liknelsen er en omarbeidet utgave for barn, av Himmelske samtaler 1

Den Lille Sjelen og Sola er en enkel, sterk og rørende fortelling som bringer barn en svært dypsindig sannhet: Det finnes ikke noe som er absolutt godt eller absolutt ondt - for bak alt som skjer i verden, alt det vi kaller"godt" og alt det vi kaller "ondt", finnes kjærligheten. Barnet ditt blir her kjent med fantastiske sider ved seg selv, ved livet og samtidig ved det vi ofte kaller Gud - eller den altomfavnende kjærligheten som alle er en del av. Og kanskje vil også foreldre gjennom denne boken gjenoppdage hvem de virkelig er. Levert av © DnBB AS

Skrevet

Og så fine illustrasjoner det ser ut som den har!

Aldri hørt om denne boka før.

Skrevet

Northernlights: ja er kjempefine bilder i den =)

den er utrolig bra, både for barn og for voksne. Leste den etter at jeg hadde lest triologien Himmelske samtaler (conversations with God) av samme forfatter, en filosofi/livssynstriologi som er utrolig spennende... Kan absolutt anbefales til alle som interesserer seg for filosofi, menneskelig adferd og livssyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...