helenis + E-07 & D-09 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har vært VELDIG forkjølet de siste ukene, og i går fikk jeg endelig noe for å fjerne viruset jeg har i halsen.. Det har hjulpet masse, hoster ikke like mye lenger, men i dag når jeg våknet klarte jeg nesten ikke å stå opp av senga. Satt bare å HYLTE! Venstresiden av ryggen min er helt ødelagt! Dro til legen igjen, og han sendte meg på ultralyd for å sjekke nyrene mine.. Lå lenge på fødeavdelingen med apparater på magen, og fikk ultralyd av bebisen først.. Der var alt perfekt! Heldigvis! Ble deretter sendt ned på ultralyd i røntgenavdelingen.. der fant de ut at nyrene mine har "blåst seg litt opp", noe som visstnok er helt vanlig når man er gravid. Hadde størst oppblåsning på siden jeg ikke har vondt.. vet ikke hvorfor. Fikk med meg 4 paragin forte hjem, så jeg skal få sove i helgen, jeg er helt utslitt etter neste 3uker uten noe særlig søvn.. Var godt å få se at alt var i orden med den lille iallefall Personlig tror jeg ikke at det er nyrene som gjør at jeg har vondt, men at jeg har hostet på meg et ribbensbrudd i ryggen, uansett hva det er så gjør det J**LIG vondt!! Måtte bare klage litt, er så frustrert! Men jeg skal i det minste få sovegodt i natt om ikke annet Det var en liten utblåsning fra meg!
Kristin* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 God bedring da. Håper du får sove i helga :-)
svana72 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Huff da ikke noe godt dette da,men håper du får sove å at det går fort over....God bedring,lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå