* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 overrasker meg at det er så få som ikke vet hva statsbusjettet går ut på... Jeg har sett på tv siden 10 i dag, og fått med meg det meste tror jeg.... asså...det har stått på i bakgrunnen...hehe... noe interiserer meg mere enn andre ting da...
Dailis Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Fått med meg en del ja, men litt annet som skjedde her:) godt man har nettet litt senere når det er ro i huset;)
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe...når jeg er på jobb så er det lite populært å sitte foran tvn hele dagen. ;o)
Fire småtroll Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 3 og 6 åringen har fri denne uka (høstferie), så jeg er alene hjemme her med tre barn, når det da er sol fra skyfri himmel ute kan vi jo ikke være inne å se på statsbudsjett ;-) Men surfer selvfølgelig litt rundt for å oppdatere meg nå... De som legger inn spørsmålene sine her oppdaterer seg jo på den måten.
~sjiraff~ Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Tja.. det er vel ikke alle som har mulighet til å se på TV hele dagen? De fleste jobber vel.... Har fått med meg hovedpoengene på Aftenposten.no
Sånn kan det gå Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Ikke alle som har fri til å følge med på nyheter på dagtid da. Når man er på jobb hele dagen er det jo umulig å følge med på den måten. Så da må man nødvendigvis vente til kvelden kommer for å få det med seg.
* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 ja, joda, skjønner jo det da, at det er mange som jobber, men som regel er det jo mange på her likevel på dagene.... var ikke sånn ment da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå