Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, jeg gjør det ikke. Gjorde det ikke sist heller.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 gjorde det ikke sist og heller ikke gjort det denne gang!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 nope, smører ikke med noe som helst nedentil.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg gjør det.. gjort det til en liten del av kveldsstellet, ANER Ikke om det funker, men det skader jo ikke å gjøre det da.. Litt sånn som med bringebærkaplsene, skader ikke, men aner ikke om det funker..
eggedosis Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg gjør det heller ikke. Skal det ha noen som helst virkning må man starte fra starten av svangerskapet, det nytter ikke å starte midtveis eller på slutten i følge en ny forskningsrapport jeg fikk servert hos legen.
KristineH79 Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Jg smører m weleda morgen og kveld, vet ik om d vil myke opp men lov å håpe! at man blir mer elastisk...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jordmor rådet meg til å gjøre det (jeg som foreslo først da) i 1-2 mnd før fødsel. har stor tro på det jeg, har hørt mange som har hatt gode erfaringer med det. Prøver å huske hver kveld...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 jeg smører med jordnøttolje...strekker ikke.. tar bare litt på et par fingre og masserer d inn:)
rød Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg gjør det heller ikke.. orker ikke, ikke lett å komme til der nede med den tutmagen.
Berithj Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg smører med babyolje, etter hver gang jeg har dusjet, altså nesten hver dag...har gjort det i 5-6 uker nå, vet ikke om det har noe for seg, men skader vel ikke å prøve. Maserer det bare inn, strekker ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå