Gå til innhold

Er det alle som strekker og smører der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som slurver litt med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg gjør det ikke. Gjorde det ikke sist heller.

Skrevet

gjorde det ikke sist og heller ikke gjort det denne gang!

Skrevet

At dere gjør hvaffornoe...?

Skrevet

nope, smører ikke med noe som helst nedentil.

Skrevet

Jeg gjør det.. gjort det til en liten del av kveldsstellet, ANER Ikke om det funker, men det skader jo ikke å gjøre det da.. Litt sånn som med bringebærkaplsene, skader ikke, men aner ikke om det funker..

Skrevet

Jeg gjør det heller ikke. Skal det ha noen som helst virkning må man starte fra starten av svangerskapet, det nytter ikke å starte midtveis eller på slutten i følge en ny forskningsrapport jeg fikk servert hos legen.

Skrevet

Jg smører m weleda morgen og kveld, vet ik om d vil myke opp men lov å håpe! at man blir mer elastisk...

Skrevet

Jordmor rådet meg til å gjøre det (jeg som foreslo først da) i 1-2 mnd før fødsel. har stor tro på det jeg, har hørt mange som har hatt gode erfaringer med det. Prøver å huske hver kveld...

Skrevet

jeg smører med jordnøttolje...strekker ikke..

tar bare litt på et par fingre og masserer d inn:)

Skrevet

Jeg gjør det heller ikke.. orker ikke, ikke lett å komme til der nede med den tutmagen.

Skrevet

Jeg smører med babyolje, etter hver gang jeg har dusjet, altså nesten hver dag...har gjort det i 5-6 uker nå, vet ikke om det har noe for seg, men skader vel ikke å prøve. Maserer det bare inn, strekker ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...