nallepuh Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Har ett litt pinlig spörsmål... Jeg har nemlig fotvorter, men problemet er jo at alle midler er forbudte når man er gravid! Noen som vet om noen andre "trollmidler"??? Gjör så vondt når jeg går... :-(
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Har det ikke kommet en ny type på apoteket hvor du kan ise de vekk? Det kan ikke være farlig vel? Ellers fikser de slike ting hos legen, tror jeg.
nallepuh Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei lompa!! Var og tittet på dette på apoteket idag, og det sto at den ikke skulle brukes av gravide. :-( Trodde virkelig ikke at denne "isingen" skulle väre noe problem, men der tok jeg feil...
3 skatter ute:) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 bananskall på om natten kan hjelpe, husk sokk utenpå- den blir jo ikke så pen av fargen
Niem og Patrick Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Det som har funket best for meg er når sambo har skjørt litt av den døde huden bort, og plukket bort deler av den med pinsett.. Men pass på så det ikke begynner å blø, vær forsiktig. Det hjelper hvertfall mot smertene.. Smør godt med en god krem etterpå for å mykne opp..
OhMyGod!!! Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 har jeg og, og trodde ikke isingen var no prob...bra jeg ikke kjøpte det da :S hadde 4 stk en periode, men fikk tatt de med sånn cellegift man penslet på for de var så dype. har en nå som bare får være til jeg er ferdig med graviditeten, gjør ikke vondt uansett så. brukte negleklipper før *kremt* å klippa bort det jeg kunne, pluss fotfil. men blødde som regel hver gang jeg holdte på med det da...hvorfor er det så farlig da?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Kan du ikke bruke sånn brun greie som du smører på fotvorta? (Er i en sånn liten brun flaske som kjøpes på apoteket). Eller skal ikke den brukes når man er gravid heller? Om man kan bruke den som gravid, så anbefaler jeg at du bruker den, og tar fotbad en-to ganger i uka, hvor du bløter opp huden, og fjerner død hud fra vorta og området rundt. Om man ikke kan bruke den som gravid, og heller ingen andre midler, anbefaler jeg at du uansett tar fotbad (med grønnsåpe i) noen ganger i uka, og fjerner det du kan av død hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå