vi3blir4 Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 De siste dagene har jeg hatt veldig til humørsvingninger, kan være lykkelig og gla i ett øyeblikk å plutselig begynne å gråte i neste.. Dette har skjedd flere ganger om dagen i ett par dager nå.. f.eks tidligere i dag mista jeg en skei på gulvet å begynte å gråte og litt seinere på dagen skulle jeg henge opp gardiner og så klarte jeg å rive ned gardinstanga, så da begynte jeg å gråte da også.. det er jo helt teit å grine over noe så lite.. hehe.. bruker som oftest å være i godt humør da føler meg helt sånn rar fortiden.. Har forresten ikm 10 okt. Har også hatt litt småvondt og murringer nede på magen i det siste.. Kan man få symptomer så tidlig?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 ja det kan jo sikkert være det.vi er jo forskjellig alle sammen og noen kan merke symptomer tidlig.skal krysse fingrene for deg
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 ikm samme dag som deg, og er heelt enig i det med humøret.. hihi...det er jo vanlig når man er hormonell.. men jeg har ingen murringer el stikkinger da, og føler meg ikke gravid, så tror vi må forberede oss på neste pp allerede.. men det kan jo godt hende du er heldig i og med du har sistnevnte også... lykke til iallfall, håper du er heldig og har en liten i magen.. hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå