Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hun dere ene som griner...hun griner jo like mye om hun får gode nyheter som dårlige... hvordan skal hun evt. takle en Idol-finale, tro?? Maken til sipper....
-spent- Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 enig med deg der ja..hun surver altfor mye. måtte jo be henne om å slutte å grine første gangen, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 enig....tror hun taper stemmer pga. griningen...ikke spes god er hun heller ;o)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hun griner jo hele tida! Da de viste alle de 24 etter onsdagens program så var 23 av dem glade og dansa,- hun derimot så bare sur ut og fikk ikke til å danse engang.
Twins i magen <3 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Griningen er kanskje litt på kanten, men jeg synes hun er flink til å synge jeg. Og hun gråt jo ikke i kveld
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Dere har jo ikke peiling!!! Det er jo hun som har den beste stemmen av alle! Greit--hun sipper litt, men er jo veldig ung, da!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 er overlykkelig for at hun ikke er med videre jeg! Kunne ikke fordra henne, ikke var hun flink til å synge heller, hun griner seg sikkert i hjel i kveld.... overskrift i VG --------------------------> jente ble ikke med videre i idol, gråt mye og døde.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå