Gå til innhold

hjelp!!! fostervann??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

er ganske bekymmret nå! har lekket litt hver dag i en perioden nå å begynnte å tenke på om det er fostervann!!!! er i uke 21 og finner stadig en våt flekk i trusa. hva gjør jeg, hva kan d være??? kan d bare være urin lekasje og hvordan vet jeg evt forskjellen??? plisss svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha på deg ett truse innlegg og rett og slett lukt på det. Du lukter det om det er urin. Da kan du utelukke det i hverfall.

Legg merke til om dette kommer om du har løftet.

 

Skrevet

takk for tipset, skal prøve d!! huff så mang bekymringer;)

Skrevet

Hvis det ikke setter flekker i trusa, og det ikke er urin- kan det være fostervann. Vanlig utflod etterlater seg flekk når det tørker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...