jente08ogspire:) Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Spiser dere det dere har lyst på? eller begrenser dere sukker inntaket?
Lillegull2008&2010 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 nå har jeg hatt en sukkerfri uke siden mandag, så i helgen tillater jeg meg godis igjen. Jeg sliter så innmari med å la være godterier, så etter å ikke spist godteri siden mandag er jeg faktisk ganske stolt jeg skal ikke kjøpe to kilo godteri eller noe sånt, men har kjøpt meg en sjokolade til ikveld, så blir det sikkert noe potetgull å sånn imorgen
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Begrenset hvor mye gotteri jeg har lyst på, men er ikke så nøye på om det er fredag eller tirsdag ;o)
Adelina2 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke noe særlig lyst på gotteri for tiden..men drikker brus og spiser potetgull :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 alt for mye dessverre ... også på hverdager.
kariuss Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 samme her, spiser nesten godis hver dag jeg, eller har vært hver dag i det siste. Men prøver å spise sunn mat og frukt å slikt også, så føler det veier litt opp. Men tenkte å prøve å skjerpe meg litt nå. Men i helgene skal jeg hvertfall kose meg )
mimmitiltre Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 spiser godteri naar jeg har lyst jeg, men holder igjen paa potetgull og sukkerholdig brus:) blir mye smaagodt og litt sjokolade inniblandt:) spiser masse frukt og groent og, men blir nokk til litt mye godteri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå