Gå til innhold

Hvor usunne er dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere det dere har lyst på? eller begrenser dere sukker inntaket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg hatt en sukkerfri uke siden mandag, så i helgen tillater jeg meg godis igjen. Jeg sliter så innmari med å la være godterier, så etter å ikke spist godteri siden mandag er jeg faktisk ganske stolt :)

jeg skal ikke kjøpe to kilo godteri eller noe sånt, men har kjøpt meg en sjokolade til ikveld, så blir det sikkert noe potetgull å sånn imorgen :)

Skrevet

Begrenset hvor mye gotteri jeg har lyst på, men er ikke så nøye på om det er fredag eller tirsdag ;o)

Skrevet

Har ikke noe særlig lyst på gotteri for tiden..men drikker brus og spiser potetgull :-)

Skrevet

samme her, spiser nesten godis hver dag jeg, eller har vært hver dag i det siste. Men prøver å spise sunn mat og frukt å slikt også, så føler det veier litt opp. Men tenkte å prøve å skjerpe meg litt nå. Men i helgene skal jeg hvertfall kose meg :o)

Skrevet

spiser godteri naar jeg har lyst jeg, men holder igjen paa potetgull og sukkerholdig brus:) blir mye smaagodt og litt sjokolade inniblandt:) spiser masse frukt og groent og, men blir nokk til litt mye godteri:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...