Luna** Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Tenker på å ha dyne + pose. Synest pose blir litt stort, og at bebisen "drukner". Endre som er enig eller?
Willy Wonka Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Skjønte ikke helt hva du mente. Du skal ha dyne + pose, men synes pose blir for stort?? Dyne + pose blir vel enda større??? I begynnelsen (bor i oslo) skal vi bruke dundyne og lammeskinnsunderlag. Går over til pose etterhvert som gradestokken synker.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Lammeskinn + dyne. Teppe og vogntrekket i tillegg nårdet blir kaldt ute. Bor i Bergensområdet, og her blir det ikke så veldig kaldt.
Luna** Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 Selvfølgelig dyne jeg mente... Har ammetåken allerede kommet eller???? Dyne + skinn mente jeg ja!
KristineH79 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jg skal ha lammeskinnspose og variere klærna etter som hvor kalt d er...
Willy Wonka Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Bor i Oslo. Begynner som sagt med dundyne og lammeskinnunderlag. Går over til dunpose med lammeskinnsunderlag etterhvert. Tilpasser klær etter det. Men regner med at dunposen blir tatt i bruk ved 0 grader eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå