Gå til innhold

Dyne eller pose i vogna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å ha dyne + pose. Synest pose blir litt stort, og at bebisen "drukner". Endre som er enig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente. Du skal ha dyne + pose, men synes pose blir for stort?? Dyne + pose blir vel enda større???

 

I begynnelsen (bor i oslo) skal vi bruke dundyne og lammeskinnsunderlag. Går over til pose etterhvert som gradestokken synker.

Skrevet

Lammeskinn + dyne.

Teppe og vogntrekket i tillegg nårdet blir kaldt ute.

Bor i Bergensområdet, og her blir det ikke så veldig kaldt.

Skrevet

Selvfølgelig dyne jeg mente... Har ammetåken allerede kommet eller???? Dyne + skinn mente jeg ja!

Skrevet

Jg skal ha lammeskinnspose og variere klærna etter som hvor kalt d er...

Skrevet

Bor i Oslo. Begynner som sagt med dundyne og lammeskinnunderlag. Går over til dunpose med lammeskinnsunderlag etterhvert. Tilpasser klær etter det. Men regner med at dunposen blir tatt i bruk ved 0 grader eller no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...