Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Mamma har planer om å kjøpe seg et nytt hus. En rekkehus. Hun har søkt lån og greie, og venter på svar. Hun har fulltidsjobb og har bare 500.00 i huslån. Storebroren som også har fulltidsjobb, skal hjelpe til å spleise på huset. Mamma har en 4-roms leilighet fra før av som hun skal sette i pant, og vi har fått taksert leiligheten...og den kom på 2,7 mill. Men den har hun ikke tenkt å selge, isteden skal hun leie den ut til meg...billig. Så nå sitter jeg og krysse fingrene for at hun får nok til å kjøpe nytt hus...med hjelp fra broren min...
så var vi 4 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 fingrer og ben er krysset, håper alt går bra
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Takk Du skjønner det....de siste 4 årene har jeg hatt mega uflaks med leiling av leiligheter. Har flyttet 4 ganger de siste 4 årene. Så nå håper jeg virkelig at jeg kan bosette meg et sted og ikke flytte mer...er så mye stess med flytting.
så var vi 4 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 åh jeg har bare flytta en gang alene og det er altså et himla liv så jeg skjønner deg veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå