Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Sønnen min på 2 er akkurat blitt bitt av Emil bakterien.... han går rundt å roper emil dagen lang, og gråter når han ikke får se :-o vi forsøker å begrense hvor mye han ser, men ikke alltid like lett! når går disse periodene over når de først er "bitt" da?? hva liker deres barn?
Monajenten Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Her går det i Mikke Mus Klubbhus og Små Einsteins;)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Min er 20 mnd,og hun syns introen på hotell cæsar er kjempe:)Også syns hun det er gøy å se på babyer og dyr.Ikke noe spesielle programmer ennå.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 samme som hos monajenten.Mikkes klubbhus og små einsteins.Han er 19 mnd
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Mikkes klubbhus, det er 2 åringens favoritt. 9 åringen digger high scool musical og Hannah Montana. )
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 3 åringen synes ELIAS er helt topp :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Anniken er bare en måned og er allerede tv-slave... stirrer på tv'en hver gang den står på... men tror det er musikken og stemmene som er mest fascinerende, synet er vel ikke så godt utviklet når de er så små... hun ser på alt hun=)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Sønnen min digger mikkes klubbhus, små einstein og postman pat.
Lavendel*06*10* Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 PAT PAT PAT PAT PAT -- Fra han våkner til han legger seg skal ha se på pat.. he he
*Rutletutt* Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Gutten min på snart 3 år er en skikkelig tv-slave *huff* Han elsker Sabeltann, løvenes konge, Elias, Små Einsteins og Mikke Mus klubbhus. Han liker også Postmann Pat, Byggmester Bob og Mummi.
camilla^ Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Minsta på 2,5 er veldig glad i pat, pippi, Fiffi. Ellers går det i så masse forskjellig. Siden de er fra 2,5 til 9år. Hu på 4,5 syns Jordmødre er veldig morro, satt klistret sist det gikk. Og alt som har med sykehus å gjøre. Mytejegerene syns alle er morro her, sjelden vi sitter alle 6 og ser på tv samtidig, og alle klarer å sitte i ro.
Fire småtroll Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 3åringen liker Mikkes Klubbhus, mens 6åringen aldri får nok av Scooby-Doo Begge liker Tom&Jerry og de gode gamle Donald, Mikke, Snipp og Snapp filmene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå