Gå til innhold

Mammabukse og str...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikket dumt spørsmål men. Tenkt og bestille mammabukse fra nett. Og skal jeg gå ut i fra den str jeg bruker til vanlig?

Jeg er en vanlig 38(noe i 40) Men nå som jeg er gravid passer kun 2 av 10 av mine gamle bukser. Og det er kun de som er lave i livet.

Så må nok anskaffe meg noe mer behaglig. Men skal jeg bestille 38?eller burde jeg gå opp en str?

Sikkert ikke lett for dere og svare så lenge dere ikke har sett meg men hva måtte dere gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte finner du ut på de sidene du skal bestille hvilke mål du skal gå ut ifra. Ellers har de fleste kundetelefon du kan ringe.

Det er så stor forskjell på de ulike merkene, så det blir vanskelig å gi noen gode råd ;o)

Lykke til!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg kjøper i min vanlige størrelse. Syns de er ganske store i størrelsen også noen av dem. Jeg har kjøpt alle på H&M.

Skrevet

Eg er nå i veke 25, bruker samme som deg til vanleg (38, noko i 40).

Akkurat nå går eg i mammabukse str 38, men merkar at den snart blir litt vel trang (er jeans som jo blir litt trange etter vask)..

Har kjøpt bukser i str 40 til resten av svangerskapet, syns det er bedre at det ikkje strammar..

Fekk ei bukse i str 42 også av ei venninne (samme merke som jeansen) og desse er nå for store, men blir nok veldig god på siste tida. Eg er førstegongs, så veit ikkje heilt kva som er vanleg magestørrelse utover, men trur kanskje eg ligg på middels eller litt stor mage i forhold til kor eg er i graviditeten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...