Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på hvor lenge dere måtte vente på plass? Jeg har søkt plass fra jan 08...håper jeg for plass med engang men....
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 nå stiller jeg sikkert ett dumt spm, men hvem har krav på prioritert b hage plass?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Du søker gjennom helsesøster.. Jeg fikk prioritert b hage plass uten noen veldig spesiell årsak... Er glad jeg fikk da...hvis ikke hadde jeg vel ventet i årevis i denne byen hverfall!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 glemte og si at jeg var HI. andre som har fått???
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor/hvordan få prioritert plass uten grunn? Bare lurer jeg altså.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Men hallo? Det må jo være en grunn til at dere har fått prioritert plass (alenemor eller noe?). Hvis ikke er det jo bare urettferdig
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg jobber med dette og synes det du over sier er en smule merkelig. Det skal være en speisel grunn til at en kan søke om prioritet, det skal være en grunn til at akkurat ditt barn trenger plass før andre, eks at barnet trenger å sosialiseres med andre barn fordi fam. har lite nettverk (dette er bare et eksempel)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg spurte om noen hadde prioritert plass slik som vi har fått!!! Ikke noe annet! Heldigvis har jeg fått bra svar på 1-2 småtroll:-)) HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Men svare på VÅRE spørsmål, vil du ikke??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk prioritert plass fordi jeg trengte litt avlastning, det vil si jeg har hatt fødseldepresjon tidligere!! Eneste årsaken.... :-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Ikke så rart at folk lurer og synes det er urettferdig når du skriver at det ikke en noen spesiell grunn til at du blir prioritert da.....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Har du hatt fødselsdeprisjoner og trenger avlastning så er det en grunn. Stor forskjell på det og å si at du ikke hadde noen grun. Sjønner godt at folk ble litt skeptisk jeg.
Forskeren Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 Vi fikk plass med en gang når vi søkte gjennom hs. Vår datter var sen motorisk og veldig redd fremmede og fikk derfor prioritert plass. Dagen før hadde jeg ringt den aktuelle bhg men de hadde fullt.... Tydeligvis har de ekstra plasser for priorterte barn.
ettie Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Ja har fått prioritert plass. Har barn med funksjonshemning, cp. Finnes ulike prioriterte plasser od de er igjen i prioritert rekkefølge. Vi er i 1prioritert gruppe. Fikk plass med en gang vi trengte den, fordi de er pålagt å ta oss inn, vi går forran alle andre i køen. Litt ulikt hvilken dokumentasjon de trenger. Her i byen hadde mest sansynlig vis ikke en "atest" fra HS vert nok. Må være lege og må ha svært god grunn. Vet du at du har fått prioritert plass? Og enentuelt hvilken? Eller har du bare søkt prioritert plass?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 HI her Her i byen må man ikke ha legetest tror jeg...det holdt iallefall med en søknad fra HS for min del.... Helsesøster sendte en søknad når jeg var tilstede, og 1uke etterpå fikk jeg brev fra kommunen med følgende svar: "Godkjenning av prioritet ved tildeling av bhg plass for "navn". Så sto det videre at vi har fått en kode på søknaden og prioritet ved opptak. Barnehagen tar kontakt ved ledig plass. Mitt barn er langt motorisk fremme og har ingen funksjonshemning men jeg fikk prioritert plass p.g.a at jeg har slitt med fødseldepresjon tidligere og vil nå begynne på skole... Jeg har også hørt at det skulle veldig mye til for og få prioritert plass men mitt grunnlag var tydligvis nok og det er jeg glad for...vet om så mange som har stått "årevis" i bhg kø i denne ganske store byen vi bor i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå