Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på hvor lenge dere måtte vente på plass? Jeg har søkt i jan...håper jeg for plass med engang men....
*gullklompen* Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har fått prioritert plass. Det skal gå fort og greit, for barnet skal prioriteres før de andre barna. Det spørs bare på hvor mange som søker om prioritert, er det mange går det etter behovet for plassen og da kan det ta lengre tid.
It's all about me Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Har proritert plass. Fikk først avslag, viste ikke da at vi kunne søke med prioritet. Slkte igjen og fikk plass etter 5 - 6 uker. Måtte vente på at en sluttet først.
Benni-min Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Vi har også det. Fikk svar før de andre søkerene fikk svar. Søkte fra august når bhg-året startet.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Kom du inn den samme månenden du hadde søkt om da" Benni"? Jeg har søkt fra januar...håper jeg for plass i januar!! HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Hvilken prioritet har dere søkt om, eller har krav på? Vi har prioritet 40, som er nr 4 på listen tror jeg, men har hatt søknad inne siden juni og fortsatt ikke fått noe.. Forsto jeg det riktig hvis de først prioriterer barn som er tilflyttere men har hatt plass i annen bydel (Oslo), deretter barn med minoritetsbakrgrunn, så barn med funskjonshemminger/ sykdom og så foreldre med behov for avlastning pga sykdom? Vi har det siste nemlig og med 300 barn på venteliste i bydelen vår ser det ut som vi kan vente for alltid... ikke mye å juble for den såkalte prioriteten..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 avlastning tror jeg...altså at jeg trenger og slappe av litt osv...det jeg sa til HS , og hun sendte brev til kommunen..fikk brev fra de og de sa at nå var jeg på prioritert liste!! meeen prioritert 40?? Hva betyr det og står det i brevet jeg fikk? Synes det er trist med så få bhg plassen uansett....det burde ikke være slik. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Prioritet 40 betyr ikke at du er nr 40 på listen:) Nr 4 på listen, forstår virkelig ikke hvorfor det ikke bare kan hete 1,2,3,4 istedet for 10,20,30,40 etc... Det er samme prioritet jeg har, og håper virkelig jeg får plass fra nyttår, er utrolig sliten om dagen...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Ok hehe...men tror ikke det står hvor langt jeg er på "listen" i brevet...må sjekke det:-) Håper du for plass da kjære deg:-) "krysser fingrene" HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 I lige måte! Vil faktisk helst ha ham hjemme enn så lenge, men innser at jeg ikke takler det, ganske tøft... Men gravid igjen og en på 1,5 år tærer virkelig på... Håper du får plass snart, lykke-lykke til!!!
lifa og Eline Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, min mann jobber som pedagogisk leder og de er mangelpersonell i bydelen og gis prioritet i barnehagekøen. Den prioriteringen vi da fikk er den laveste av prioriteringene. Vi søkte fra beg. av februar og fikk palss i midten av åpril. Da var det 6 åringer som gikk til skolen og noen av de store ble flytett opp i stor avd. og dermed var det 2 ledige plasser der vi var heldige og fikk den ene.
haater husarbeid Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk plass til den mnd da jeg søkte jeg altså. var ikkeno problem her.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 håper jeg for plass med en gang også:-) er nok forsjell fra by til by.... HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 Det tok to mnd, med fellesferien. Søkte i midten av juni, prioritert, og fikk plass i august. I den kommunen er fristen egentlig 1. mars:-)
lille-snupp Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 Vi søkte prioritert plass grunnet funksjonshemming hos barnet, og fikk oppfylt ønsket vårt om plass fra 1. august:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå