Den drygaste Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har egne tjenere (ali og Mustafa nede på kebabsjappen på hjørnet) jeg har mine egne barnevakter (trygdekontoret dekker det siden jeg er så spykisk forstyrret oppe i hodet mitt) og vaskehjelp (hjemmesykepleien som hjelper meg siden jeg har så store hemorroider i rassen etter å ha sittet på ræven min og ikke gjort noe ut av livet mitt) er dere sjalu eller?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Nææ,høres ut som meg det der. Bare jeg får middagen levert på døren hver dag da,siden jeg ikke gidder selv.Selfølgelig i regi av kommunen:)
Den drygaste Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 ja jeg har sånn spesial deal med de siden jeg bruker alle pengene mine der.. det er det penga mine går til.. eller trygdepengene mine bruker jeg på spille automater, sprit og røyk
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 http://www.dinbaby.com/forum/search?SearchForumText=spykisk&SearchForumButton=S%F8k Se så mange treff jeg fikk når jeg søkte på ordet spykisk. Dete r nemlig ikke første gangen jeg ser det skrevet på den måten. Hanske artig observasjon:)
-MtG- Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Det er heller ikke første gang det er skrevet hanske. Har du søkt det opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå