Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor må så mange som skal røyke på en bussholdeplass gå noen meter fra mot vinden, tenne stinkepinnen, og la røyken fyke MED vinden og rett på alle som venter på bussen? Hvorfor kan de ikke gå med vinden? Nå har jeg ikke blandet meg opp i folks personlige forhold til giftpinnene, men kunne de ikke hatt IQ nok til å ikke la stanken fyke rett mot babyen min! Jepp, det er mange som gjør dette!
Den drygaste Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 ja for det er jo såååååå hensynsløst! å faktisk stå ute og røyke.. get a life
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Røykere og folk som tar abort er lavest på min liste... De to gruppene av mennesker må være de mest egoistiske i samfunnet!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 JA, det er hensynsløst å fyre opp giftpinnen så det fyker bort på babyen min!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Røykere er undermennesker. Ser ned på dem. De eneste som røyker i Norge i dag er stokk dumme, u-utdannede tullinger... Alle andre har sluttet.
Den drygaste Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 ja alle som røyker har ingen utdanning og skulle ikke fortjent å puste! uffameg!!! herregud!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Røykere avviker statistisk fra ikke-røykere, for eksempel har de lavere utdannelse, lavere IQ og dårligere råd. Statistisk, frøken krangle, betyr ikke "alle". Finnes alltids et unntak slengende rundt hist og her. Men statistikken er meget klar.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Røyking er etter min mening en ekstremt ekkel vane, og når det blir til bryderi for meg at andre røyker (f.eks på buss-stopp der jeg nødvendigvis er nødt til å oppholde meg i samme sone som en røyker) - da blir jeg irritert. At de velger å røyke er helt i orden, det er ikke min sak i det hele tatt, men det går an å utvise litt takt mens man gjør det.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Det er nok sann at man kanskje ikke tenker over at vinden blåser den eller den veien, og at der står en men en baby. Du kunne ikke bedt røykeren om å flytte seg, eventuelt flytta deg selv da?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Selvfølgelig flyttet jeg meg!!! Jeg lar ikke noen dampe på babyen min. Røykeren så sløvt på meg. Har skjedd mange ganger, omtrent hver eneste byhandletur.
prekæs Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Her røykes det ikke i nærheten av barn. Understreker det. Ingen i huset røyker, og andre tar hensyn. Likevel. Om guttungen skulle blitt utsatt for røyk blandet med frisk uteluft, muligens iblandet eksos og svevestøv, tror jeg ikke det har så veldig mye å si for helsen hans på lang sikt. Heller ikke røyken fra nabobordet på uteserveringen tror jeg har spesielt mye å si. Den ene gangen i året jeg sitter på en uteservering. Eller andre eller tredje...Tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå