Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ??? usikker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nårtid kan man begynne og handle inn babyutstyr ???

er det for tidlig når man er 4 mnd på vei ??? alle har så forskjellige meninger om dette :)

vill liksom handle litt etter litt, så man slipper og handle alt i "siste liten" , og man har jo da muligheten til å kjøpe andre steder enn her hjemme, og man trenger ikke bruke så mye penger på en gang ...

nårtid begynner dere og handle inn til den lille, ??? og hva handler dere når ??

er det kansje for tidlig og å kunne få ting hos andre og ???

veldig takknemlig for alle svar jeg kan få :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok noe den enkelte må gjøre opp med seg selv. Vi er sikkert veldig ulike når det kommer til shopping også. Noen begynner allerede ved første positive test, mens andre venter til permisjonen strater. De fleste begynner vel så smått etter ordinær UL. Jeg tenker alt er greit; det må være opp til den enkelte. Selv er jeg av typen som gjerne venter litt, men jeg er ikke spesielt gla i shopping heller og skjyver gjerne til siste liten :-) Jeg er i uke 27 nå og har handlet et par ullbodyer og holder på å strikke en liten genser. I tillegg har jeg med full jobb, barn fra før og en mann some r mye borte i praksis svært liten tid til shopping og i alle fall kose-shopping :-)

Kos deg med shopping til babyen nå om du har lyst og anledning :-)

Skrevet

Jeg var ferdig med å handle alt i juni, og jeg

skal føde nå i denne måneden =)

Skrevet

jeg er i uke 24 nå.har nesten handlet alt! siden det er mitt første barn,blir man vell mere ivrig.synes det er greit å handle tidlig sånn at man slipper å handle alt i siste liten,,kanskje er man litt sliten og føler seg tung på slutten og da er det ikke så morro å gå fra butikk til butikk.men det er jo opp til deg hvordan du vil ta handlinga di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...