♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 At vi ikke i stedet for å være ufine med hverandre,simpelt hen bare kan velge den muligheten vi har til å holde kjeft! Når man i tillegg må spre møkka som anonym,bidrar det virkelig til stemning... Jeg mener ikke man skal være enige i alt og alle,men skal man først yttre sin mening, kan man ha guts til å stå for den også... Sånn-da fikk jeg slengt ut av meg det som plager meg. Nå føles alt så meget bedre. Håper alle går en fin helg i møte. Om noen har noe dritt de føler for å tømme ut av seg, så la det gå utover døde ting ! Ikke tråkk på andre ! Klem fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 takker og bukker. Der fikk du ned frustrasjonen min:)
jenkas69 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Du har så evig rett, vilsågjerne:) Takk for at du sier fra, og for at du sprer positive tanker her inne! Har lagt merke til tonen i innleggene dine, og du virker som en utrolig omtenksom og positiv person. Dine kommende barn er jammen heldige:) God helg til deg også! Klem klem
Elastica Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 En kjempefin helg til deg også vennen:-) Syntes at dere damer her inne er så flotte og støttende og varme og håper at stemningen forblir slik uten ødeleggelser.... Varm klem XXX
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Signerer denne vilsågjerne Flott at du skriver dette! Det kan fort bli en utrivelig stemning her inne. Klem
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Hei alle sammen! Dette trenger ikke å bli et utrivelig forum bare fordi noen svarer ærlig og kaller en spade for en spadel. Dette er internett, og som man spør får man svar. Ikke alle ønsker dulling og dilling, og det mener jeg det må være rom for. Hilsen
Beth Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Det er heilt greitt å kalle ein spade for ein spade - eg trur ikkje det er det vilsågjerne meiner er utriveleg. Meiningar må det vera lov å ha, men tonen bør likevel vera respektfull. Det er jo som regel ikkje kva som blir sagt, men måten det blir sagt på som er problemet. Og personleg meiner eg at skal ein lufte sterke meiningar, så får ein i alle fall vera kvinne nok til å stå for dei, og signere med eige nick. Kvifor er det forresten i dine auge så kontroversielt å meine at det må vera rom for ærlege svar at du må bruke anonymknappen??? Det skjønar eg ikkje, men eg er kanskje ei enkel sjel... All ære til Vilsågjerne for hennar oppmuntrande og positive innlegg, seier nå eg. Positive vibbar og humor i kvardagen er nå ganske viktig. Klem frå
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Kjempeflott skrevet og er 110 % enig Klem tilbake fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå