Gå til innhold

Pearly pfc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt utenom tema dette, men det er vel noen som har brukt pfc her :) Har nettopp lest gjennom brukerhåndboken til peralyen som jeg nettopp fikk i posten. Syntes det sto lite om hvordan man starter på den, når man nettopp har slutt på p-piller! Noen som vet noe om dette? Det står at første menstruasjon ikke skal registreres etter bruk av p-piller, men skal jeg likevel begynne å måle nå å trykke nei når jeg får spørsmål om jeg har mensen, eller skal jeg vente med å starte målingen til første menstruasjon er ferdig? Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å måle med en gang og trykket nei frem til mensen kom. Pfc en tilpasser seg til deg etterhvert så jeg tror ikke det er så farlig hvordan du gjør det. Forresten veldig fornøyd med min!!

Men i mitt tilfelle var den ikke til å stole på når jeg ble gravid, den fortsatte bare å telle syklusdager som om ingen befruktning hadde skjedd, så det kan du jo ha i bakhodet...

Skrevet

Takk for svar! Står at den skal gi beskjed om graviditet ja, så det skal jeg ha i bakhodet, takk for tipset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...