Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Er dere kjempe nøye, og gjør smører dere 1 gang om dagen eller? Hva bruker dere for noe? Jeg har køpt cacaostift fra body shop...........men man er jo så klissete leenge etterpå =0(
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 smører meg med blandt annet a-crem,baby olje og baby kremen fra simpel. gjør det bare når jeg husker det og når jeg kommer ut av dusjen..
LadyLuna Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har kjøpt cacao butter stick jeg også. Smører ikke hver eneste dag, men prøver å huske på å gjøre det ihvertfall annenhver dag, gjerne rett etter en dusj, da syns jeg både det blir mindre klissete og huden er mykere lenger. Et tips er å trekke litt i mageskinnet etter du har smurt, det skal hjelpe med å tøye huden ytterligere slik at du unngår strekkmerker.
MammaMarita:) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Bruker olje Tonic fra clarins og firming cream fra shiseido.. smører morgen og kveld.. må være flink m det:)
Belladonna med to gutter Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg smører meg også med Cocoastick fra Body Shop! Smører hver morgen og kveld, og har gjort det siden jeg var 8 uker på vei. Jeg masserer det inn i en halvt minutt/minutt etterpå, og da går det fort inn i huden. Ingen strekkmerker enda, og silkemyk hud!! Men jeg glemte å smøte brystene i starten da...så de er nok merket for livet gitt..!! Men men
lykkelig familie på 4:) Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Bruker vichy antistrekkmerkekrem fra apoteket. Den skal visst både forebygge og redusere strekkmerker. Smører meg hver kveld når jeg legger meg, trekker fort inn hvis man masserer et par minutter. Vet ikke om den funker bra da. Er bare i uke 19 nå, men har ikke fått noen strekkmerker enda ihvertfall. :-)
Belladonna med to gutter Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg, for min del, prøver ihvertfall å minske strekkmerkene:) Jeg smører nå mage/"sideflesket", pupper og hofter/lår! Om det hjelper er vel en annen sak, men det går an å prøve?! So far so good!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 det er fint dere lever i trua... jeg er gravid med nr to, og hele forrige svangerskap så smørte jeg meg morgen og kveld, men magen er fortsatt full av strekkmerker.og nå så driter jeg i det, for det er verdt det uansett. Det er faktisk genetisk. kommer helt ann på hvor tøyelig hud du har osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå