Gå til innhold

Hva skal dere damer finne på ikveld da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir jeg vel sittende helt alene som vanlig, fordi sambo jobber så mye. Så da blir det vel tv og tidlig kveld på meg. Venner skal vel på pub, men hører ikke stort om det etter jeg ble gravid.

Får prøve å ordne meg litt nam nam, og kose meg. Satse på at jobben til sambo roer seg snart, så vi får tid til litt babyshopping en eller annen dag om 4-5 uker. Begynner jo å gå fra meg disse ukene også ;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kose meg med sambo. Spise noe godt, og se fredags-tv. Helgene med sambo er det beste jeg vet.

Skrevet

Fælt å si det......., men vi skal ENDELIG ha barnfri i kveld. Mannen min har resververt bord på restaurant og vi skal kooooooose oss:-)

Skrevet

jeg skal ha besøk av en vennine og spise sjokolade kake:)

helgene er som regel ikke noe gøy når en er gravid;(

Skrevet

Skal spise god middag med forloveden & se idol.

Mulig legge oss tidlig for lille mor våknet så tidlig idag

Skrevet

Det blir kosekveld med sambo. Han jobber denne uka og vi ser hverandre lite. Derfor skal vi først til svømmehallen på 'skumringstime' der de har dempet belysning, frukt, isvann og aviser, så skal vi bestille pizza og kose oss foran tv'en :)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg skal besøke en venninne og spise taco der :)

Skrevet

Siste kvelden alene hjemme før gubben og vesla kommer hjem fra høstferie. Tror jeg slapper av forran TV'n + evnt lager noen bursdagskort siden det er en del av de fremover.

Noe av det beste er å slå av TV'n og sette på litt god musikk og bare slappe av ;o)

Skrevet

Da er vi 2 lalla & lykkeliten!!!=/

sambo er bare hjemme en snartur fra jobb nå før han så drar igjen å blir til i natt...

satser på å dra å handle litt snop til meg og bikkja, se Hotell Cæsar, Idol og litt slikt... å så klart surfe bim=)

sambo hadde bursdag i går og jeg hadde baka kake, blåst opp ballonger å greier men så vidt jeg så snurten av han, bare hjemme en time eller 2 før han dro igjen..

kjeeeedelig=/

Skrevet

Jeg og sambo skal på middag hos noen venner. Gleder meg, de lager altid kjempegod mat;)

Skrevet

Niem...hvor bor du???? hehe dette vil jeg også!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Får besøk av en vennine som bor 3 timer borte som er hjemme hjå foreldrene sine no... vi er barnefri til i morgen og så vi skal ha en koselig kveld med tacosalat og litt digg

Skrevet

Vi skal kjøre helt til hønefoss (fra bærum) for & hente en NYDELIG babykurv med stativ med hjul på :o) masse blonder på hele kurven & kalesjen....den er så vakker....gleder meg :o) så sambo & jeg blir nok & sitte & beundre kurven & bare glede oss til bebisen vår kan ligge oppi den :o)...jaja....vi lager oss vel litt god mat da & koser oss...hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...