Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Har DU en visjon eller vandrer du bare igjennom livet på måfå? Her er min: Lev livet i nuet. Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag. Syns dette er en flott leveregel jeg! Andre?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Visjon og leveregel er vel strengt tatt to forskjellige ting. Forøvrig her er min leveregel: Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Visjonen min : Ikke ha sex uten prevensjon dersom det ikke passer med barn nå..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Alle som i fullt alvor kan si at de har en visjon kan medbringe svart søppelsekk og stille ytterst til høyre.
Den drygaste Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har en visjon. ALLE SKAL VI DØ EN GANG, JEG RØYKER MENS JEG VENTER
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Og du er jo like imbesill som resten så du tror at enhver snæppi liten russekortleveregel er en visjon.
Willemo Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Du hørtes ut som rektor, som i et FAU møte presterte å si "eg har ein visjon, dei tre T ane" hva de stod for må fanden vite, jeg fikk iallefall hysterisk fniseanfall..
Willemo Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Glemte å nevne min eigen visjon: Livet er en kamp. Angrip for faen!
Willemo Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 :-) skal nevne det i neste møte. Tror det var trygghet, tillit og .... ( fyll ut etter eige ynskje) Hva er vitsen med slikt vrøvl? Vage begreper som flyter omkring...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, imbesill, faktisk. Bruk fremmedordbok om det er for vanskelig.
KaMa Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Så det man kan konkludere med her, er at ingen av dere har visjoner? Bare leveregler? Hvorfor i all verden bruker dere ordet visjon om leveregler/ordtak?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Min visjon er at enkeltmennesker sammen skal skape et fritt og rettferdig samfunn, der økologi blir satt foran økonomi, og menneskelige verdier fremfor materiell velstand. Noen som skjønner hvor jeg tilbragte ungdomstiden? Min favorittfloskel er derimot: "om hundre år er allting glemt"
-MtG- Skrevet 5. oktober 2007 #22 Skrevet 5. oktober 2007 Min visjon: Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå