ohayoo Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg spiser frokost før jeg drar på jobb, frukt eller knekkebrød mellom frokost og lunsj, 2-3 brødskiver til lunsj frukt og knekkebrød før jeg drar hjem fra jobb middag med det samme jeg kommer hjem og gjerne noe til kveldsmat også Virker som jeg kan spise ubegrenset for tiden, jeg er i uke 26 og tror ikke jeg har lagt på meg unormalt mye (ca 5-6 kg) Hadde en uke da jeg måtte kjøpe (og spise) sjokolade på vei til jobb også, det ga heller ikke noe utslag på vekten. (Det varte heldigvis bare en uke, det er jo ikke så veldig lurt akkurat, tror jeg hadde behov for noe som finnes i sjokolade, for nå er jeg helt ferdig med det igjen)
Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Akkurat som ohayoo jeg:-) I tillegg er jeg av og til oppe på natten og spiser noe... Da er det yoghurt eller frukt. Har lagt på meg 4 kg, er 22+6.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 wow. jwg har bare spist et eple tidligere i dag, også nettopp middag da.
LadyLuna Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Det varierer veldig her. Noen dager har jeg minimalt med matlyst og spiser kanskje bare frukt/yoghurt et par ganger i løpet av dagen før det er middag i fem-sekstiden om ettermiddagen. Andre dager spiser jeg tre middager. Har gått opp tre kg så langt i svangerskapet, og er 26+5 i dag i følge ULtermin, 27+3 i følge menstermin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå