Gå til innhold

æsj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, jeg har fått hemorider! :(

Kroppen har virkelig sine ekle sider...

Har kjøpt xylocain på apoteket, noen med erfaringer med det?

Står at det skal lindre kløe, men synes ikke det hjelper...

Og det lindrer bare ubehag...det fjerner det ikke?

Går det over av seg selv etter fødselen eller noe da? Når det slutter å være press på blodårene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

believe me,been there!! xylocain tror jeg ikke hjelper noe særlig. kjøp en salve som heter alcos anal den funker kjempefint på meg iallefall. kløen stopper momentant og den stygge ekle klumpen forsvinner etter kort tid;)) lykke til..

Skrevet

nei xylocain hjelper deg nok ikke.

kjøp enten sheriproct eller alcos anal. (samme greia bare forskjellig produsent) Kremen virka ikke på meg så har invistert i stikkpiller nå.

Noe skikkelig dritt dette hær !! :o(

Skrevet

Anbefaler Sheriproct.

Funka bra for meg :)

Skrevet

jeg har brukt Sheriproct en uke nå (anbefales ikke å bruke lenger tid om gangen) på meg hjelper det svært lite. men de siste dagene har jeg spist masse svisker sånn at jeg ikke har fått tid til å bli hard i magen. kjenner nå at hemoridene så smått begynner å forsvinne!

ikke smurt med krem siden mandag

Skrevet

alcos anal funka bra for meg, men pass på at du ikke blir hard i magen, svisker og frukt eller noe laktulosegreirer som du også får på apoteket. Og drikk mye vann!!!!

men det forsvinner, og gjerne før fødselen også. Men, ja, det er noe dritt!!!

Skrevet

Sheriproct annbefaller man ikke å bruke mens man er gravid (ifølge min mor som jobber på apotek). Så det beste er kanskje å bruke alcos anal eller hva den heter tills du er ferdig med graviditeten og deretter behandle med Sheriproct dersom det ikke hjalp.

Skrevet

heisann..hemorider blir man heller aldri kvitt de kommer og går og vil gjøre det resten av livet..noen er uheldig og får det før fødsel mens andre får det ofte når de føder...du kan også få det ved tunge løft,hard mage osv...akkurat hva som er best middel mot det vet jeg ikke men du kan jo prøve det de annbefaler under her..lykke til

Skrevet

pinny:

anbefales ikke i de 3 første mnd siden det går over til morkaka. helt greit å bruke det etterpå! står i felleskatalogen. men kan være lurt å høre med legen før du begynner. skal uansett ikke brukes mer enn en uke av gangen

Skrevet

Grønnsåpe bad for stumpen er effektivt. Min strategi er nå å holde dem små/borte før fødselen og ha stikkpiller og krem klart til etter fødselen (stikkpiller er respetbelagt).

Skrevet

nei stikkpiller på Alcos Anal er IKKE reseptbelagt... Var og handlet det i dag!!!

Skrevet

Tusen takk for mange svar - da skal jeg se om en av de andre kremene fungerer. Vanskelig det der med legemidler - de sterkeste typene fungerer best men er som regel ikke anbefalt for gravide..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...