Ladybug~N&E Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 eller ikke?? hehe... venter spent for har jo ikke hørt noe! terminen din har jo vært å greier..... jeg er jo overspent på dere andres vegne.. jeg er jo ferdig for leeenge siden!!!!! begynner å tenke på nestemann jeg nå har jo ingen annen mulighet for å nå deg annet enn vis du er her inne og glor litt. ser etter "jeg har født" overskrifter fra dere hver dag!! vet tonje har født. fikk mld på dagen men har ikke hørt noe siden og vil ikke mase. jaja.. da håper jeg du er ferdig og har lillejenta di på utsiden og er du ikke ferdig enda så håper jeg at blir det snart;) lykke til!
frk tordensky Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 hei! neida- ikke fødsel enda... hadde termin på mandag egentlig- og var hos legen på onsdag. da sjekket hun modning- og jeg var veldig klar- 3 cm åpning- og jenten lå dypt nedi bekkenet. hurra- tenkte jeg! hun strippet meg- og så på kvelden begynte riene. fine rier- hadde 3 stk på 10 min i tolv- tiden. så da dro vi på føden. der lå jeg med rier- ikke så dødsvonde, men rier hele natten- men de dabbet av på morgenen! var utrolig kjedelig- for da skulle de jo bli mer intense! så alt stoppet opp!!! så da var jeg ute og gikk tur og prøvde å stresse det i gang i hele går- har fått ca 5 cm åpning- men riene er borte. så dahar vi dratt hjem igjen- jenten er i super form og sparker i vei- så de vil ikke sette det igang- siden alt er bra. egentlig. bare jeg som er utrolig skuffet og lei... men jordmoren var helt fantastisk - og snakket masse med meg om at nå er jeg ferdig med del 1, og at vi bare venter på del 2. og at alt egentlig er bra. men synes det var utrolig kjedelig at ting stoppet opp når vi var så godt i gang. men nå er det bare noen få gode rier- så er vi i gang igjen. så kan jo ikke være uendelig lenge til vi er ferdige nå. satser på at det skjer iløpet av helgen... så koselig at at du tenker på meg og håper du koser deg masse med Nicolay. leste at alt gikk bra med dere- så utrolig flott!!!
Ladybug~N&E Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 oida!!! da er det nok ikke lenge til det skjer noe her!!! så spennende!!! men ganske kjedelig at det stopper opp når ting først er i gang da!! når man har 5cm åpning er man gjerne i aktiv fødsel! skjønner du er litt skuffet og lei da ja! jeg kom jo inn med 3cm og helt moden og da tok de jo vannet med engang selv om legen sa at han ville ha det best om han fikk bli i magen de siste to ukene. syns det er litt rart at de ikke setter deg på drypp når åpninga er såpass stor!! men du kan jo se det på denne måten: de værste cm er over. når riene starter på nytt så har du bare 5cm igjen. du har fått laaang pause og uthvilt til siste innspurt!! det her skal bli spennende!! baby nr. 3 er på vei;) kan ikke jeg bare slenge nr. mitt til deg på pm så kan du melde meg når du er i gang eller er ferdig da!!! er jo litt spennende å følge med på og forresten.. hvilken jordmor hadde du?? jeg hadde også ei utrolig flott ei som jeg gjerne vil ha neste gang også. hehe... det ironiske er at venninna mi hadde samme jordmor da hu fødte i desember og hu HATET henne!!!
Ladybug~N&E Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 dyttelidytt;) sånn i tilfelle du sitter her en sen kveld og suser!! eller ikke! kanskje du er på føden igjen! håper det;) klemklem
Tonje, M&A Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Oii! Så ikke denne før nå. Jeg håper virkelig funny at du er på føden nå Så utrolig kjedelig at det er stoppet opp. Merkelig at de ikke gjør noe da synes jeg, med så stor åpning. Tenker masse på deg, så snakkes vi kanskje snart? Husk ladybug, funny og netta, snart skal vi ta et glass rødvin sammen! Hehe:)
Ladybug~N&E Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 fikk pm av henne i 3tida og da var hun ikke på føden. men hun hadde veldig vondt i bekkenet, sikkert litt nedpress og sånt, så håper hun er der nå!!! 5cm er jo ganske mye og de burde jo gjøre noe!!! men det skal vel ikke mange smellene til før det er i gang! håper hun har lillejenta før helga er over;) rødvinen er nær!!! har allerede vært en tur på fylla jeg da... hehe.. var i bursdag forrige helg. nå er det bare nettaen igjen!!!! noen uker til for henne men det går fort!! hehe.. for oss andre i det minste! go funny!!!!! vi heier på deg!!!
frk tordensky Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 nå er vi hjemme igjen fødte 6.10, og da det endelig satte i gang- da gikk det fort! fikk sterke rier i 16 tiden- og da dro vi rett til føden. lå et par timer i badekaret-- og klokken 19 var det 10 cm åpning- og da var det bare å begynne å presse! og 1930 var verdens søteste lille jente født! masse lyd i henne!! hadde egentlig tenkt å bruke lystgass, men ville "spare" den litt til det var vondere... men da jeg endelig tenkte at nå trenger jeg noe- da var det full åpning- og klar for pressing. så alt gikk bra uten noe annen smertelindring enn badekar. men det kan jeg anbefale på det sterkeste! nå bare koser vi oss hjemme- hun spiser og sover og bæsjer- veldig grei liten jente. gleder meg til vi kan ha treff der vi kan vise frem nurkene våre!!
Ladybug~N&E Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 gratulerer sååååå mye!!!! Det var det jeg sa! Du hadde gjort halve jobben allerede så det ville gå fort og greit når du endelig kom igang igjen;) Hørtes ut som en utrolig flott fødsel. for ikke å snakke om enkel! Må kose dere masse i ukene som kommer! Tida går så utrolig fort! Ta godt vare på den! nå er lillemann 6uker allerede og har blitt såååå stor! nesten så jeg får lyst på en til med en gang;) gratulerer igjen funnymor:) har prinsessa fått noe navn forresten? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå