Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 er det bare meg eller prater en 5 åring HELE tiden...jenta mi blir 5 på desember....holder på å bli smågal...hun maser bråker å nekter å høre...pratet siden kl halv 8 i morrest..
mizz25 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hehehe.. helt vanlig... Jenta mi e 6 1/2 å ho skravla fra ho står opp om mårran å te det blir kveld... Om ALT! =) Men det e en periode det å =) Æ bruka bare å si te ho at nu treng vi ikke å prat så mye,eller nu må vi ha litt stilletid
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jenta mi er 9 1/2 år og hun har skravla i ett siden hun forlot livmora
Birthen Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe. Og mine barn åpner munnen når de våkner om morgenen, og lukker den ikke igjen før de har sovnet om kvelden.. (og i tillegg snakker datteren min i søvne...)
3troll blir til 4troll Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 hehe,.. kjent ja.. har ei lita ei som blir 5 på mandag . Hun jabber hull i hodet på meg daglig, men er verdens herligste lille jente Har en gutt på 8 i tillegg som var likedan.. men det roet seg med årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå