Gulosten™ Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Der kjære far klarer å låse babyen inne i bilen? hehehe Jeg håper nå det ikke var airbag i forsetet der da.. Men, mer panisk uttrykk i ansiktet enn det far hadde da han oppdaget hva han hadde gjort skal man lete lenge etter!! Hvordan hadde dere reagert i en sånn situasjon?
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ja. Så den i går. Jeg lo så tårene trillet og sambo spurte hva jeg lo av... Satt med øretelefoner å tittet på alle episodene med Helene og Atle i går (og lille Kevin). Sikkert ikke pent å le, da jeg nok hadde blitt rimelig fortvilet selv. Låser babyen inne i forsetet, men motoren i gang!!! Et lite skrekksenario ja... Huff!
*Rutletutt* Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, uff - stakkars foreldre....sikkert ikke mye gøy å klare å låse babyen inne i bilen når du skal hjem fra sykehuset...hadde blitt rimelig stressa da, ja;o/
FrøkenSprøken Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Men de klarer sikkert å le av det om noen uker;) Er jo MAX uflaks da! Når de små er helt nyfødte er vi jo skikkelig hønemødre, og jeg vet at jeg hadde klikket i vinkel hvis min kjære hadde klart å gjøre noe slik.... Men så hadde jeg sikkert ledd av det noen uker etterpå
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har "klart" det der, med 2 småbarn i bilen. Jeg fikk ringt etter politiet ;o) Når man gikk ut av bilen jeg hadde før,så kunne plutselig alle 4 dørene låse seg samtidlig helt uten grunn. Og jeg skulle bare si fra til mannen min at han måtte kjøpe brød,og lukket bildøra for å fortelle han det,mens han var på vei inn i butikken.... Og nøklene sto i,mens jeg sto utenfor. Ikke noen god situasjon! Døra gikk opp med politiets hjelp =o) Stakkars 2 åring som satt der og ikke skjønte noenting.Og nummer to var temmelig nyfødt. Ammetåka som har skylda!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har klart det jeg og.. eller meg og sambo da.. skrev det tidligere i ett annet innlegg .. vi var på fisketur 1 time fra der vi bor og snuppa løp ute så gikk hun oppi forsete ved rattet mens jeg satt ved siden av . alle dørene stod på vid gap og det begynte å bli kjølig så jeg tenkte at jeg skulle lukke igjen dørene. hun må ha antageligvis kommet borti låsedingsen på nøkkelen (som stod i tenninga) og klikk..der låste alle dørene seg.. Først ble sambo rasende på meg men skjønte fort at det kan skje alle og jeg leser her at vi ikke er den eneste som har vært så uheldige. Jeg ringte to stk. men venninna mi visste ikke hvor vi var (ukjent området) og så ringte jeg til noen andre , mannen hennes har vært med sambo å fiska der før HELDIGVIS! så de dro hjem til oss å hentet reservenøkkelen men da de var 10 min unna,gjett hvem som klarte å åpne døra? Jo,det var snuppa selv det ja :P Jeg var SÅÅÅ flau!!! uff, alt det stresset ... men kan si at følelsene gikk ifra å le til fortvilelse til helt på gråten!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 så tidlig etter fødsel,hadde jeg reagert på samme måte som dem.. hadde blitt livredd og begynt å gråte..husker hvordan jeg var.gråt for alt og ingenting.. huff...syns synd på dem jeg...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe ja såg den episoden jeg også, er vist fortsatt litt sentimental etter vesla kom jeg. For her kom nemli tårene, det verste av alt var at jeg såg episoden en gang til senere og da også kom tårene *flau* Men det med airbagen tenkte jeg også på ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå