Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen gjennomsnittsalder her inne? Jeg er 24..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er 31 og sikkert en av de eldste her ;o)
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2007 tro om alder har noe med antall pp..første jeg fikk var liksom med engang, null problem..
Mari 75 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er 32 og har prøvd mer eller mindre siden 2001.
Babyønske �� Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Tror nok du foreløpig er for ung til at alderen skal være det som gjør at du ikke blir gravid. Men det er litt som skal spille inn for at det skal bli klaff. Er ikke kroppen klar akkurat den mnd så er den ikke det. Det tror i hvertfall jeg litt på
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 jeg er 23 og har prøvd siden 06. første mann kom med engang mens ikke denne gangen gitt
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 jeg er 31....og vi har egentlig ikke begynt å prøve da....men var litt uforsiktige rundt el...og nå er tr sein...så vi får se....da jeg ble gravid med dattern min for nesten 9 år siden, så ble jeg gravid på første forsøk....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Til Babyønske 4.pp Tror du tar feil der. jeg er 21 år og er overraskende nok i overgangsalderen, var det også da jeg var 18 år gammel. Jeg brukte 2 år på første pga dårlige hormon. Nå prøver vi på nr.2 og er begynnt på vår 10. mnd. jeg må ha hjelp for å i det hele tatt klare det, om jeg klarer det. Så det finnes unntak, selv om man er ung kan mann fortsatt slite. Og det finnes jo sykdommer som PCO/PCOS, endometriose osv... som rammer folk i alle alderer.
Babyønske �� Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Joda, jeg er klar over din situasjon. Men som du selv også har sagt, så forekommer det veldig sjelden. Men jeg er ingen lege og syns ikke jeg akkurat kunne begynne å krisemaksimere med at det kan være både det ene og det andre som feiler henne. Hun skriver jo ikke hvor lenge hun har prøvd, såvidt jeg kan se. Så på meg så virka det som at hun trodde det skulle skje på første forsøk nå som sist. Min hensikt var i første omgang bare å berolige. Og jeg vet alt om å lure på om noe kan være galt når det ikke klaffer, både når det gjelder alder, hormoner og annet. Men foreløpig så prøver jeg å lære kroppen min å kjenne og legge merke til tegnene den gir meg, og så tro på at når kroppen er klar så skjer det.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 hehe, kom litt feil ut. Det var på ingen måte ment som kritisering til deg, ville berrre gjøre deg oppmerksom:) Men da er vi enige.
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 Og nei, jeg tror ikke alt skal skje på første forsøk, selv om jeg bare er i min 4pp. Men det jeg tenkte er om det er "vanskeligere" at ting skal klaffe til gammlere man blir..og det tror jeg faktisk på.
Babyønske �� Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Selvsagt blir det vanskeligere jo eldre man blir. Og det er jo sånt som jeg som prøver på første i en alder av 31 er også begynner å tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå