Gå til innhold

Jeg kjenner ikke livmor i uke 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å trykke forsiktig for å finne denne "kanten" alle snakker om, men jeg finner den ikke? Magen min har vokst masse de siste ukene, og jeg vet jo at det ikke er luft lengre, siden jeg har stor mage om morgenen også.

Er det bare jeg som er veldig dårlig og leite, eller? :P Jeg har aldri klart å finne den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er i uke 23 og kan vel egentlig ikke kjenne kanten så tydelig. Men når jeg ligger på ryggen og drar hånden fra øverst på magen og nedover, så kjenner jeg at magen plutselig begynner å bule ut fra litt over navlen. Magen er også hardere å ta på her. Men kanten kjenner jeg som sagt ikke. Kjenner at livmora runder seg av lengre inn i magen liksom..

Skrevet

jeg er 19+0 i dag og kjenner heller ikke min livmor..

Skrevet

Jeg har ikke kjent den enda, og er 15+6.

Jeg kjente den igrunn aldri i mitt forrige svangerskap heller, når jeg tenker etter. Det er jo veldig forskjell på hvordan livmoren ligger hos de forskjellige. Hos meg har jeg fått beskjed om at den ligger langt tilbake,og av den grunn kan være vanskelig å kjenne. Kanskje det er sånn med dere også?

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har bakoverlent livmor, så mulig at det er grunnen til at jeg ikke kjenner kanten, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...