Gå til innhold

Effektiv ja!!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått vasket og tørket og brettet til den store gullmedaljen her i dag:-) Hatt rasende flott hjelp av største rosa som har tatt med lille rosa til byen og trillet tur i solen og hjulpet meg etterpå med klesvasken. Hjelpeseg for noen mengder. Mormor rosa kom innom og tok med seg tre sekker med tøy som skal gis bort og tilbød seg å ta med sekker med tøy til vask, men jeg takket pent nei:-) Får jo være måte på hva man skal få andre til å gjøre eller?

Så har jeg fått vasket badet, støvsugd gulver og vasket over dem.

Har til og med rukket tur på kafe med venninne, innimellom når barna trillet tur, og snart blir jeg hentet for Ikeatur:-))

Herlig dag med masse energi og varmende sol:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøssemann....skulle ønske jeg hadde hatt en brøkdel av energien din!!!

Du kan godt få komme hit litt også.....tihihi;)

Men nå kan du ha god samvittighet å bare kose deg å nyte livet og helgen!

God tur til IKEA:)

Skrevet

Var jo "interiørkonsulent" for et vennepar forrige helg og nå kommer følgene av det;-) Shoppe shoppe shoppe:-)

Men jeg er kun med, skal ikke shoppe noe, utenom de obligatoriske telysene og serviettene...........om ikke det skulle dukke opp noen MÅ-ha ting:-)

Skrevet

Kjempeflink er du :)

Blir helt svett, jo... Håper du har kost deg på IKEA!!

Skrevet

Ja det ble en hyggelig tur på Ikea:-) Verdens mest effektive jenter svisjet rett dit de skulle, fant det venninnen skulle ha, noterte ned reol og hyllenr. Svisjet videre og plukket lys og servietter, svisj ned til reolene, svusj ut i bilen, svisj over gata for å plukke med resten, svusj hjem, pizza og Idol, sambo dro på jobb, ungene stakk avgårde, rosa sover, svisj svusj her sitter jeg;-)

Tror jeg skal helle i meg en flaske rødvin nå............men den er altså ikke så stor, bare en sånn bitteknøtteliten som du får plass til i selskapsveska;-)) Akkurat passe til meg nå kjenner jeg:-)

Opp som en løve - ned som en fell:-)

SVISJ SVUSJ!

Skrevet

Svisj svusj svisj svusj som en hvit tornado!!! Her er det bare zzzzzzz...

Skål! Jeg drikker bringebærsaft, hadde deilig hvitvin på jestujang i sted :)

Skrevet

Jestujang ja, det er koselig det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...