Gå til innhold

Hvor mange av dere er sykmeldte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dere sykmeldte for?

Hvor langt er dere på vei, og hvor lenge kommer dere til å være sykmeldte?

Har selv bekkenløsning og er 40 % sykmeldt, men blir bare verre og verre... det verste er at de på jobben bare tror det er tull, så kommer til å presse meg selv så lenge jeg kan. (er 19 uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 50% sykemeldt, har hvert det siden uke 7. Ble det først pga. tretthet, og nå er det pga tung jobb, mye løfting. Er 15+0

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt fra jeg var 4 uker på veg. Grunnet at jeg mistet 5 ganger totalt og hadde blødning med nr 3 i uke 18.

Blødning nå siden søndag og er i uke 14 nå.

Blir mest sannsynlig sykemeldt hele svangerskapet.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er i uke 23 og er sykemeldt 50% for bekkenløsning. Har vært sykemeldt i 6 uker, og kommer til å være det ut svangerskapet..

Skrevet

Ikke press deg!! Det blir bare værre av det. Og selv har jeg slitt med det etter fødsel også. Nå er jeg gravid igjen og er i uke 27, helt sykemeldt og driter i hva jobben synes for vet hvordan det kan gå!

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt pga kvalme/oppkast. Vært det siden uke 7, er i uke 16 og er sykemeldt frem til uke 20 så får vi se om det har gitt seg til da.

Skrevet

jeg er sykemeld fra uke 6 er nå uke 12+3. trolig sykemeldt resten, er frisør kaster opp av lukter, spray farge perm å ikke minst folks dårlige ånde. og har har hatt blødninger denne gangen kommer når jeg er i bevegelse. så har jeg mistet ei lita jenta, så vi tar ingen sjangser, har så mange år forran meg å jobbe på.

gjør det du føler for, jeg å føler at noen syntes jeg er tulle syk.. men det er ikke i all evihet.

Skrevet

Jeg er delvis sykemeldt pga mye kynnere, fikk falske veer sist jeg var gravid og sykemeldt etter det, vil ikke oppleve det en gang til. Føler også at ikke alle på jobben har forståelse på at jeg trenger og ta det med ro, særlig siden en annen kollega akkurat har gått ut i permisjon uten noen sykedager eller plager. Men det blåser jeg i, så lenge legen min er enig i at jeg bør ta det med ro så får folk synes akkurat hva de vil!!!

Skrevet

Jeg er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. Er sykepleier på et sykehjem og jeg klarer ikke all den gåinga på jobb. Er 12 uker nå og har vært sykemeldt i ei uke.

Skrevet

Jeg er nå sykmeldt 100 %. Mot min vilje. Jeg har vært mye plaget med blødninger og får rett og slett ikke lov å jobbe. Jeg jobber i barnehage. Det er nå ganske nøyaktig 3 måneder til permisjonen starter. Håper å få jobb litt senere, men legen sa at det nok ble maks en dag i uken.

Skrevet

Jeg er 50% sykmeldt, for bekkenløsning. Hadde også mye menssmerter, men det har nesten blitt borte etter jeg reduserte jobbinga. Det hjelper utrolig og ta det litt med ro. Hadde også på følelsen at sjefen ikke skjønnte hvorfor jeg måtte bli sykemeldt. Da sa jeg at jeg vil holde ut lengst mulig, og slippe å gå med krykker eller havne i rullestol! Jeg er hjemme annenver dag med god samvittighet. Har ikke tenkt å presse meg for å bli helt utslitt til fødselen kommer.

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt pga kvalme, oppkast og svimmeltokter. Vært d fra uke 6 og er d fram til uke 17. er 14 nå. men spørs om det går over for har høyt stoff skifte og legen tror det er grunnen til kvalmen. så får bare vente å se=(

Skrevet

Sykmeldt for sterke kynnere, pluss at jeg er trett og sliten, sover dårlig... Er 28 uker på vei, og kommer vell til å være sykemeldt ut svangerskapet.

Men du, ikke press deg selv. Bry deg ikke om hva andre sier. Du kjenner best selv på kroppen din hva du klarer, det er ingen som skal fortelle deg at det er tull! Stol på det kroppen din sier :)

Lykke til :)

Skrevet

Er i uke 16 og er 100% sykemeldt for bekkenøsning,blir ikke noe bedre med tiden,så blir nok sykmeldt fram til permisjon desverre!

Hater å gå hjemme..blir så rastløs og kjedlig er det også!

Har vært sykmeldt i 1 uke nå og er lei allerede;) hehe..

Skrevet

Jeg har vært 100% sykemeldt fordi jeg rett og slett har vært så utslitt pga. sykdom i nær familie..blodtrykket mitt er også litt for høyt, og jeg sover lite på nettene. Men jeg har en så fantastisk sjef som tilrettelegger alt for meg, og i tillegg savner jeg jobben veldig, så jeg var hos legen i går og tryglet meg til å få gå tilbake i 50% - selv om han mente jeg kanskje burde gå fulltids litt lenger. Kjenner jeg at jeg ikke klarer det, så får jeg heller ta lenger sykemelding, men nå gleder jeg meg bare til å komme tilbake - begynner på onsdag! Tjoho!

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt fra studiene sånn i praksis, har bare lest hjemme og ikke vært på noe særlig undervisning pga mye kynnere. Nå har jeg eksamen neste uke, og føler at kynnerene bare øker på, så jeg kommer til å bli 100% sykemeldt (som student er det enten eller mtp sykestipend) fra eksamen frem til jul. Skal da lese hjemme, men ikke ta eksamen til jul.

Er utrolig sliten nå, mye mer stressa enn hva som er bra for kroppen min...

Skrevet

Jeg er forresten 25 uker på vei, har nesten ikke vært på skolen siden uke 20.

Skrevet

huff... kan godt sette meg inn i hvordan du har det...

Ble selv sykmeldt tidlig- i ca. uke 15 pga bekkenløsning, først i 40%- så i 100%...

Jeg er vel det som kan kalles en arbeidsnarkoman og jobber gledelig opptil 50 timer uka, men nå ble det brått slutt på det ja.

Men et lite tips- finn på noe nytt å gjøre- lær et språk, lær å strikke eller no sånnt:) Jeg har allerede en del par med tøfler på samvittigheten- så julegaver er i allefall i boks;)

Skrevet

Jeg er i uke 22 og er 50% sykemeldt trolig ut svangerskapet. Har vært det i to uker nå.

Jeg jobber i skolen, og det ble rett og slett for mye stress til at jeg klarte dette nå: Krevende elever, sinnsyke tidsfrister for rapporter, nye kollegaer som må veiledes, ny ledelse og høyt sykefravær i kollegiet er vel summen av det hele... Jeg er glad i jobben, men som legen sa så godt: vil du ha jobb eller vil du ha barn??

Husk at det er vi som skal ta vare på oss selv og magen! Ved å presse seg for langt kan det gå galt, og det vil være veldig vondt å leve med! Jeg mener at et svangerskap ikke er en sykdom og ønsket sterkt å jobbe, men vi kjenner når ting er nok!

Skrevet

60% sykmeldt. Vært det i 2 uker, og blir det sansynligvis ut svangerskapet. Har mye kvalme, har hatt mye blødninger og hadde premature rier med tidligere sv.skap. Kan ikke sykmeldes 100% da jeg er selvstendig næringsdrivende.

Skrevet

er fra mandag av 50% sykemeldt pga bekkenløsning, og tror nok at jeg kommer til å være minst 50% sykemeldt resten av sv.skapet (er 22+2 nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...