Nellybelly Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har IKM onsdag 10. oktober men begynte "spotte" nå på onsdag, altså 1 uke før IKM. Kjenner murringer også. Går det an å spotte så tidlig? Gjør vel det, men da spotter jeg bare 8 dager etter el... (lyserosa) Er nok tr som kommer tidligere enn normalt, men kan lut.fasen variere fra gang til gang?
evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Lutealfasen er nok ca like lang hver gang. Og normalt er den fra 10-18 dager. Hvis du ikke er vant til å spotte før tr, bør du kanskje tenke at det kan være noe annet, feks festeblødning. Det kan jo stemme i fht når du hadde el.
Nellybelly Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for svar Jeg har hatt lutealfase på ca 12-14 dager før, men har kanskje spottet 1-2 dager før IKM. Ikke 1 hel uke før... Jeg føler på meg at tr kommer, samme symptom. Samtidig så er det så rart å få mensen så tidlig. Det pleier jeg ikke... Festesmerter tenkte jeg på siden det stakk i magen ca 7 dager etter el, men spottingen har vart i 3 dager, det gjør vel ikke festeblødningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå