firemerkersmør Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har noen tips? Synes det er så morro, men vanskelig å finne på noe å lage som kan brukes. Vil ikke ha store tepper på veggen, eller masse puter og duker i stua heller. Vil gjerne ha en bok om morsomme teknikker, og fine ting jeg kan lage.
rødhette* Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Tror jeg har en bok liggende, som aldri er bladd i engang. så hvis du vil kjøpe den hos meg, kan du få gjøre det. Send meg en pm i så fall.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Du kan få tak i ulike bøker i de vanlige bokhandlene og på eks. panduro:o)
firemerkersmør Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, men noen som har noen å anbefale?
firemerkersmør Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Ingen som kan anbefale noe?
lifa og Eline Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 jo jeg kan anbefale en bok. har vel rundt 18-20 bøker om emnet og etter å ha sett gjennom de jeg har har jeg funnet ut at en bok som heter: Den store boken om PATCHWORK, QUILTING OG APPLIKASJON. Av linda seward ( er på norsk) må vøre en flott bok for deg. Der er det masse forkjellige mønstre og teknikker beskrevet. Jeg bestilte min i 1993 fra Den norske bokklubben, så jeg vet desverre ikke om den er til salg lenger. Det er forlaget Forsythia som har gitt den ut. postboks 14, 4815 Saltrød. Lykke til i jakten på den beste boken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå