To barns mor og 75-modell. Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har prøvd disse. Lurte på å kjøpe. Koster 149.- ikke så ille pris:-)
Rakri Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 STYR UNNA, er den klokkeklare meldingen fra min søster, som fikk baby i april. Brystene ramler ut, fordi skåla er så liten. Hun har vanlige størrelse på puppene sine. Ikke støtter den noe i det hele tatt heller.. Jeg kjøpte Triumph sine. Koster det dobbelte, men er verdt det. Jeg har store bryster (E85 akkurat nå.. hehe), så må ha noe skikkelig. Antar uansett det holder med to stykker, for med tvillinger som kommer, blir vel vaskemaskinen å gå hele tida likevel.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har kjøpt noen av disse.. ikke brukt enda men bare prøvd. satt bra på meg da - men har SMÅ pupper så kan jo ha noe med det å gjøre. At passformen er best til små... fant også en på Lindex til 169 som var veldig god :-) Har bare handla de 2 enn så lenge - må se om jeg plutselig blir Pamela over natta :-) hehee..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 viss det er dem jeg har kjøpt var de kjmepgode og faktisk fine på
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har et par stykker. Fant ut at jeg heller kjøpte ammebh'er enn vanlig da puppa begynte å vokse. De sitter helt fint på meg og jeg har D-cup
løve81 Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjøpte to ulike fra HM sist, og de var helt håpløse for meg. (har små pupper) Holdt ikke på plass, og ammeinnlegg falt ut. Jeg liker ikke slike bher som ikke har noe igjen på oversiden av puppen når den er åpnet...(ikke så lett å forklare) Holdt på å vaske meg ihjel på triumphen min sist, så denne gangen skal jeg heller kjøpe et par til av den selv om jeg syns de er dyre. Har en fra før, så hvis jeg kjøper to til skulle det greie seg, har jo andre i reserve, selv om jeg ikke liker dem,
StineMor_2007_ Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 jeg var å kjøpte på cubus i ste til 149.. håper den er tes hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 kjøpt flere fra HM...og synes de er supre. Bruker B til vanlig...C nå...går så fint, atte.
majsenna™ Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har også kjøpt et par fra HM. Syns de sitter perfekt jeg!! (C-cup.)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ble anbefalt spar kjøp sine av svigerinna mi, de har de på salg til 39,50 (koster vanligvis 99). Ellers har de triumph amme bh til 229,. for de som må ha større enn 95D
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 kjøpte fra HM i fjor og de gikk i søpla!! Sverger til de fra triumph uten bøyle for komfort og hverdag, og de fra kappahl med bøyle vist jeg skal ha noen som ser litt penere ut :-) De fra kappahl er billige, triumph sine litt dyre, men de holder kjempegodt vask etter vask etter vask etter vask.... :-)
prøvekluten+3små Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 er vanligvis en stor fan av HM,men ikke når d kommer til ammebh'ene..de var rett og slett helt jævlige å bruke...seig ned,og reguleringa kunne liksom ikke bli stram nok..sverger og til triumph sine..comfort'en verdt pengene!
svana72 Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Kappal har de beste amme bh,er kjøpte der med første mann,å de er det godt kvalitet i å deilige å ha på,har kjøpt 3 til nå,så jeg anbefaler dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå