Skogro Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Håpet at noen kunne hjelpe oss med et litt spesiellt navn til det nye familiemedlemmet. Datteren min skal endelig få sin etterlengtede valp men vi sliter litt med å finne et passende navn, et navn som ikke er helt vanlig vil hun ha da. Det er en hannhund. Forslag?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, han heter Dagfinn ;o) Kanskje ikke helt det du var ute etter!? hihi
fru tekopp Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Har hatt to hunder (da jeg bodde hos foreldrene mine...). Begge het Maiki.
Skogro Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk,jenter, likte maiki og swiffer godt!
Monajenten Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Har hatt et par schæfere i familien, og de har hatt navnene: - Prinsen - Chicko - Timmy - Peko
LizzyG Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Han heter Oscar. Åssen hund er det dere skal få dere? Andre forslag som hundene rundt her heter er: Cæsar Raico Kahn Benny
Mild, Marcus & Mille Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Vår boston terrier på 6 mnd heter Rolf Batman. Bruker bare batman til daglig da, men han var i et R-kull. Må bare vise frem hvor nydelig han er: http://i20.tinypic.com/nwgadv.jpg http://i20.tinypic.com/2d78qxw.jpg Lykke til med navnevalg
*Kleopatra Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Hannhunden vår heter J'adore (vi uttaler det schadår), har aldri hørt noen andre hunder som heter det. Nydelig navn til en nydelig hund:) Den som foreldrene mine hadde da jeg var lita, het Yukon.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 milo kiro odin ask guffen scott
mamma-til-4 Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Her bor nå Pingu og Lita:) Har hatt en Bobby og en Felix i barndommen:) Uno,Grei ogSyver er navn på hunder,men som jeg kun har hørt en gang hver i livet:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 min heter Balder og har hatt en som heter Odin !
litakine og Theodor Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 vår heter Seth Enslow - etter en kjent crosskjører...
hit og dit Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Vår heiter Odin Speedle Austhelle. Kallenavn er Onkel Speedle, Speedo, Guten eller berre Speedle. Speedle var egentlig bare eit kallenavn fram til me fant det egentlige navnet hans. Me kalla han Odin, men alle syntes han var for rar/sær/snål til å bli kalla det så dei fortsatte å kalle han Speedle. Me lurte på å kalle han Dirdrik eller Klondrian. Kva type hund er det? Den må jo ha eit passende navn. Neste hund eg skal ha er ein newfoundlandshund og den skal heite Ginley eller McGinley.
fru tekopp Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan hun skal du få deg? Vi hadde en liten hund først. Blanding av det meste som fantes... (den fulgte med huset vi bodde i da faren min jobbet i USA) Senere fikk vi oss en Golden Retriver. Syns navnet passet bra på begge hundene... Syns du burde gå for Maiki!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Vår hund heter Lukas=) De andre vi har hatt har vært: Balder Mekk Tiki Scott Laffen Gynther Sharmy Asterix Ludde Pluto Sparky Luna Det er vel alle vi har hatt oppgjennom tidene=P
LizzyG Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 Jøss, dere har hatt mange hunder. Kan jeg spørre hvorfor dere har hatt så mange? Driver dere med oppdrett eller? De fleste har jo en hund i ca 10 år.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 Fikk ny valp for en uke siden. Den er døpt Zico Har hatt en Odin, en Cindy og en Bonzo Har en katt som heter Julius, hadde en til som het Cæsar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå