Gå til innhold

Hva heter hunden din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpet at noen kunne hjelpe oss med et litt spesiellt navn til det nye familiemedlemmet. Datteren min skal endelig få sin etterlengtede valp men vi sliter litt med å finne et passende navn, et navn som ikke er helt vanlig vil hun ha da. Det er en hannhund. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, han heter Dagfinn ;o)

Kanskje ikke helt det du var ute etter!? hihi ;)

Skrevet

mozart

 

Skrevet

Nalle :o)

Skrevet

Har hatt to hunder (da jeg bodde hos foreldrene mine...). Begge het Maiki.

Skrevet

Tusen takk,jenter, likte maiki og swiffer godt!

Skrevet

Har hatt et par schæfere i familien, og de har hatt navnene:

- Prinsen

- Chicko

- Timmy

- Peko

Skrevet

Han heter Oscar. Åssen hund er det dere skal få dere?

Andre forslag som hundene rundt her heter er:

 

Cæsar

Raico

Kahn

Benny

Skrevet

Hannhunden vår heter J'adore (vi uttaler det schadår), har aldri hørt noen andre hunder som heter det. Nydelig navn til en nydelig hund:)

 

Den som foreldrene mine hadde da jeg var lita, het Yukon.

Skrevet

milo

kiro

odin

ask

guffen

scott

Skrevet

Her bor nå Pingu og Lita:)

Har hatt en Bobby og en Felix i barndommen:)

Uno,Grei ogSyver er navn på hunder,men som jeg kun har hørt en gang hver i livet:)

Skrevet

vår heter Seth Enslow - etter en kjent crosskjører...

Skrevet

Vår heiter Odin Speedle Austhelle.

Kallenavn er Onkel Speedle, Speedo, Guten eller berre Speedle. Speedle var egentlig bare eit kallenavn fram til me fant det egentlige navnet hans. Me kalla han Odin, men alle syntes han var for rar/sær/snål til å bli kalla det så dei fortsatte å kalle han Speedle. Me lurte på å kalle han Dirdrik eller Klondrian.

 

Kva type hund er det? Den må jo ha eit passende navn. Neste hund eg skal ha er ein newfoundlandshund og den skal heite Ginley eller McGinley.

Skrevet

Hvordan hun skal du få deg? Vi hadde en liten hund først. Blanding av det meste som fantes... (den fulgte med huset vi bodde i da faren min jobbet i USA) Senere fikk vi oss en Golden Retriver. Syns navnet passet bra på begge hundene...

 

Syns du burde gå for Maiki!

Skrevet

Vår hund heter Lukas=)

De andre vi har hatt har vært:

Balder

Mekk

Tiki

Scott

Laffen

Gynther

Sharmy

Asterix

Ludde

Pluto

Sparky

Luna

 

Det er vel alle vi har hatt oppgjennom tidene=P

Skrevet

Vår hund heter Laika;)

Skrevet

Jøss, dere har hatt mange hunder. Kan jeg spørre hvorfor dere har hatt så mange? Driver dere med oppdrett eller? De fleste har jo en hund i ca 10 år.

Skrevet

Fikk ny valp for en uke siden. Den er døpt Zico

 

Har hatt en Odin, en Cindy og en Bonzo

 

Har en katt som heter Julius, hadde en til som het Cæsar.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...