Gå til innhold

Episode 15 av Helene & Atle er lagt ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, blir litt skremt over familien jeg ja, på sykehuset lå hun m bena oppi skålene å ble undersøkt mens mor & far var der samtidig som hun fikk ammeinnstrukser ved pappas side! Å vel hjemme så blader mor seg i ammeteknikken og tar og retter på puppa og legger til?? makan til freide-greier! hm, er kanskje litt snever jeg da men, så åpen er ikke jeg nei! Gleder meg til å komme hjem m nurket jeg og, men puppene er forbehold littegull og sambo;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg! for det første at de kommer type to minutter etter at ungen er født, og i tillegg at hun blir sydd eller undersøkt eller hva mens mor og far og søster er der... nei, de første timene etter fødsel ville jeg bare ha samboer der gitt...

Skrevet

Trur fatter'n hadde gått i gulve om jeg hadde lagt meg til med underlivsundersøkelse og puppa rett iværet når han kommer for og hilse på barnebarne sitt! Makan, å jeg tror ikke mamma vil prøve seg en gang med og ta meg på puppene!! Hjelp.. Glad jeg ikke er i den familien! Gutt'n stakkar da, han er no så nett at d!

Skrevet

litt spesiell ja kanskje..

Skrevet

Æ e helt enig med dokker! Trur nok kanskje ho Helene har ei heelt anna intimgrense enn e fleste, sånn med tanke på hele opplegget....

Men æ hadde virkelig aldri takla det om familien skulle komme veltende inn døra 5 minutter etter fødsel, og iakta både sying og lære amme......hoff, æ må no flire=) Ser det ikkje for mæ!

Skrevet

jeg er faktisk ikke så enig, virker jo bare slik at hun har et utrolig godt forhold til sine foreldre!

Jeg har ingen problemer med at mamma ser puppene mine, eventuelt hjelper meg med amminga

Mamma og pappa trenger ikke sitte og se på at jeg blir sydd(om de skal sy på meg) men at pappa ser meg amme ungen min er vel ikke noe problem?

Skrevet

Er nok litt forskjell på folk ja... hadde ikke gjort meg noe om mamma eller søsteren min tok på puppen min for å hjelpe til med amming. Det er jo ikke snakk om noe seksuelt eller noe... en helt naturlig ting. Man har vel litt forskjellig syn på kropp ja.

Skrevet

Jeg misunner dem som har familie der kan komme og stille opp med en gang. Mine foreldre bor utenlands, skulle gjerne ha hatt dem ved min side rett etter fødselen. Ville også føle en form for stolthet og ha veldig lyst til å vise lillemann frem. Men .der er grenser for hvor nært jeg ville hatt dem. Ville ikke følt meg vel, om de var i samme rom mens jeg ble sydd, men skulle gjerne få ammeinstruks fra mamma om jeg ikke helt fikk det til. Hun har tross alt masse erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...