Bajs! Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Samboeren min fyller 23 år 12 dager etter termin... Og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham... Noen som har forslag?? Han er veldig sånn at han ikke vil ha unødvendige ting... Regner med jeg ikke kommer meg ut av huset for å shoppe etter at nurket har kommet ut, så må vel gjøre det nå... Nå er samboer bortreist også, så litt lettere da ;o) Lurer også på om jeg kanskje skulle kjøpt pappagave, såpass fortjener han vel, som har laget et nydelig nurk inni magen min )
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Hva legger du i unødvendige ting? Sist min samboer hadde bursdag, så fikk han en massasjetime. Han lo godt av det først, men var i himmelen når han kom hjem ;o) Han synes det var en super gave!
Bajs! Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Med unødvendige ting mener han ting som blir kjøpt bare for at han skal få noe liksom... Og nå for tiden mener han det meste er unødvendig, fordi vi holder på å pusse opp huset, og trenger liksom pengene til det. Vil jo ikke kjøpe oppussingsting heller da... Er så drittlei av alt verktøy og rot som ligger og slenger, så det får han ikke mer av...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Samboeren min fyller 26 år 14 dager før termin, så derfor blir det ingen dyr gave fra meg i år, da han har bursdag 11 nov, jenta vår kommer 25 nov, så er det jul og så et rush med bursdager rundt der og.. Jeg tenkte å kjøpe Pondusboka til ham, da han digger det, samt et kult klesplagg eller noe i den duren. Det får holde for denne gang iallefall.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 jeg kjøpte pondusboka til min (har blitt litt tradisjon, har fått en bok pr år, siden de kommer ut på høsten) og abonement på pondus-blad i ett år andre forslag: -bøker (krim, biografier, kommer an på hva han liker) -klær (tøffe eller praktiske.. som bukse til å bruke på fjellet om man f.x holder på m fiske og sånt..) -abonement på noe han liker ?? -ellers kommer det jo an på hva han liker/driver med da.. ikke lett m bursdagsgaver!
Bajs! Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Uff, nei, det er ikke lett i hele tatt.. Spesielt ikke når interessene hans har med bil og motor å gjøre... Hva i all verden kjøper en til en sånn en liksom? Blir liksom alltid til at han får klær, er jo for så vidt en nødvendighet det, men jeg syns det blir så teit når han får samme type gave hver eneste gang... Ellers så bryr han seg vel egenlig mer om farsdag enn bursdag, for å si det sånn. Farsdag er vel første helgen i november (eller noe sånt?) og vi har termin 2. november, så han er utrolig spent på om han blir far før farsdagen. Nesten litt søtt ;o) Så om det blir slik skal han i hvert fall få seg et skjønt kort fra den lille på farsdagen!!
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Syntes jeg leste at han er intr i bil... Hva med poleringssett? Nye setetrekk? De har masse for bilinteresserte på biltema...
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 signerer det med massasje og jeg har også bil og motor type og vil ikke ha unødvendige ting...men massasje det sier han ikke nei til...pleier å betale 750 for 75minutters full kroppsmassasje og knuteoppløsning+med ekstra fokus på nakke,skulderregion(han har sjåførnakke) vel verdt det for personen som kommer hjem er overlykkelig avslappet og hjelper til med alt som skal være;)
Lotte-Lise Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 min har og bursdag, fyller 25 og vi er midt i innkjøp til baby og ny bolig... Føler liksom at jeg må kjøpe noe stort, men er kjipt siden vi trenger penger til så mye annet... Min er og bilmann, så jeg tnkte også på noe til bilen, men synes ikke de har så mye på biltema, noen som har tips om andre steder de selger bilting? Det jeg har tenkt litt på er å kjøpe ferrarri-bilstol til babisen, tror han hadde synes det hadde vært kult å ha, men det er jo en "jukse-gave" siden den egentlig ikke er til han... og han fyller jo 25... også finnes det ikke ferrarribilstol til nyfødte så da blir det en støvsamler til babisen blir større... Vanskelig dette. Også er det farsgave, og Pappagave til fødsel og julegave... Æsj. hadde vært litt praktisk å være singel akkurat nå (værsåsnill ingen anonym kom med dette "buhu slutt å klag du har iallefall type, det var bare en spøk)
Niem og Patrick Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Sambo fyller 26 neste måned, og ønsker seg absolutt ingenting..!! Aner ikke hva jeg skal kjøpe til han.. Men lurer på noen litt finere klær eller noe i den dur... Huff, vanskelig..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Hva med å kjøpe inn litt forskjellig øl (fra andre land osv) eller vin, en god film, god middag... + en liten bok om å bli pappa... Det behøver ikke koste all verden, og da slipper han å føle at du har kastet bort masse penger på tull ;o)
mor.monsen Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Thomas har bursdag 25.okt og han får ViMenn abonemang og jordmorstetoskop. I før gave har han allerede fått VERDENS BESTE PAPPA t-shirt fra www.verdensbestepappa.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå