cherry coke Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Pans Labyrint. Vakker!! Men det er en fantasy film...
It's all about me Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Hva legger du i nydelig da? Jeg synes iallfall at Brokback Mountain er en fantastisk MEN trist film, som burde være et must i enhver samling.
Gjest Odin ♥ Tiril_min ♥ Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 City of Angels,Ghost og Pans Labyrinte
Candy girrrl Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Nydelig er litt sånn rørende fin historie vi damer liker.
Blomsterenglene Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 pay it forward er fin og trist film..
It's all about me Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Oki, da holder jeg meg til svaret mitt over: Brokeback Mountain.
rødhette* Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 la vida bella (life is beautiful) og Den fabelaktige Amelie fra Mont-Martre er jo begge to nydelige filmer. Så liker jeg også veldig godt Bichunmoo. Syns også at Before sunrise og Before sunset er veldig fine filmer. Boys don't cry er fin på sin måte, veldig sår. Samme med Lilja 4ever. Liker også City of angels. Dead Poets Society. Edward Scissorhands er jo nydelig. Ronja Røverdatter. My girl. Hmm.... sa du én?
fru tekopp Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Det må være Livets lyse side! Ingen tvil der!!!! Har du lest den boken om hun som jobbet i Candy Grrrrrl? (Husker ikke forfatter eller hva hovedpersonen het... Ikke lenge siden jeg leste boka heller...)
Monajenten Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 La vita e bella (livet er herlig.) Nydelig italiensk film. Billy Elliot.
RompeRock Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Chocolat ;o) Husk ei stor skål med forskjellige sjokolader i! Cinema Paradiso Straight Story (kanskje en smule rar, men veldig fin film av David Lynch) Himmelen over Berlin Den fabelaktige Amelie Og det er så mange mange fler... som jeg ikke kommer på i farta
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Stekte grønne tomater brokeback mountain det hendte en sommer
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 chocolate billy eliot sliding doors
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 Så som i himmelen var helt nydelig! Hele kinosalen satt og stortutet og ville ikke gå før hele rulleteksten var over! Ghost og City of Angels er også favoritter:-) The White Masai er også en sterk og vakker film! Harrys døtre (svensk) var så sterk, spesielt å se en film om temaet graviditet, død og liv, bare et par uker etter hastekeisersnittet mitt. Da satt både sambo og jeg og hikstet av gråt!!!! Med lille babyen vår i armene:-)
fru tekopp Skrevet 5. oktober 2007 #21 Skrevet 5. oktober 2007 Syns de bøkene i den serien (husker ikke hva serien heter heller, men alle sammen har "likt" omslag) Også digger jeg Marian Keys. Lettlest og morsomt. Hva heter hun jenta i Candy Grrrrrrl igjen???
Candy girrrl Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 5. oktober 2007 Anna Walsh heter hun. En Keyes bok. Skikkelig lesesnop :-)
*Rutletutt* Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 Livet er herlig (italiensk) Brokeback mountain Forrest Gump Stekte grønne tomater My girl
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 En langvarig forlovelse!!!!! mååå se....od det kommer fra en som bare ser grøssere til vanlig, hehe
Marolla Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 Er enig i stekte grønne tomater. http://imdb.com/title/tt0101921/ Ellers så må jeg anbefale Imaginary heroes http://imdb.com/title/tt0373024/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå