mirredutt Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Mellomnavn til Mille - forslag tas imot med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Kjempefint navn synes jeg ) Mille: Marie Sofie Cathrine Cecilie Helene Caroline Leonora (Måne....hehe, neida, kunne bare ikke dy meg)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Siden du har en kort fornavn,synes jeg at det er fint med et mellomnavn med med flerer stavelser enn fornavnet. Fornavnet har to stavelser, og derfor tror jeg at det kan være fint med et litt lenger mellomnavn. - Alexandra - Sophie / sophia - Christine Vet ikke om jeg ville ha valgt noen av disse navnene selv, men det var de første jeg kom på da jeg sa Mille...
mirredutt Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Blir Mille Nathalie eller Mille Celine litt "too much"? Har evt også tenkt litt på Mille Eline/Elise, men er kanskje dumt at fornavnet slutter på samme bokstav som mellomnavnet begynner med?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Mille er jo så pent alene! Det går jo kjempefint uten mellomnavn. Smak og behag, men jeg synes det er penest med bare Mille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå